Arsenio-Jesús Moya-Guijarro
Arsenio-Jesús Moya-Guijarro
Dirección de correo verificada de uclm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The world told and the world shown: Multisemiotic issues
E Ventola, AJM Guijarro
Springer, 2009
762009
Compositional, interpersonal and representational meanings in a children's narrrative: A multimodal discourse analysis
JM Guijarro, MJP Sanz
Journal of Pragmatics 40 (9), 1601-1619, 2008
522008
A multimodal analysis of picture books for children
AJM Guijarro
Sheffield/Bristol: Equinox, 2014
492014
La interacción texto/imagen en el cuento ilustrado. Un análisis multimodal
AJM Guijarro, MJP Sanz
Ocnos: Revista de estudios sobre lectura, 21-38, 2007
442007
Engaging readers through language and pictures. A case study
AJM Guijarro
Journal of Pragmatics 43 (12), 2982-2991, 2011
332011
La reducción del grado de transitividad en la oración del discurso científico en lengua inglesa
A Hernández, J Ignacio, AJ Moya-Guijarro
Revista Española de Lingüística 30 (1), 445-468, 2000
332000
Points of departure in news items and tourist brochures: Choices of theme and topic
AJM Guijarro, JIA Hernandez
TEXT-THE HAGUE THEN AMSTERDAM THEN BERLIN- 21 (3), 347-372, 2001
292001
Visual Metonymy in Children's Picture Books
AJ Moya Guijarro
Benjamins Current Topics 78, 115-130, 2015
24*2015
Visual metonymy in children’s picture books
AJM Guijarro
Review of Cognitive Linguistics. Published under the auspices of the Spanish …, 2013
242013
The continuity of topics in journal and travel texts: a discourse functional perspective
AJ Moya Guijarro
Functions of language 13 (1), 37-76, 2006
222006
Visual metonymy in children’s picture books
AJM Guijarro
Review of Cognitive Linguistics. Published under the auspices of the Spanish …, 2013
172013
La adquisición/aprendizaje de la pronunciación, del vocabulario y de las estructuras interrogativas en lengua inglesa. Un estudio por edades
AJ MOYA GUIJARRO
Didáctica (Madrid) 15, 161-177, 2003
172003
Thematic progression of children's stories as related to different stages of cognitive development
AJM Guijarro, JÁÁ Zamorano
Text & Talk 29 (6), 755-774, 2009
152009
Narración Infantil y Discurso: estudio lingüístico de cuentos en castellano e inglés
JIA Hernández, AJM Guijarro
Univ de Castilla La Mancha, 2001
152001
A Multimodal Analysis of" The Tale of Peter Rabbit" within the Interpersonal Metafunction/" Un análisis multimodal" de El cuento de Peter Rabbit desde una perspectiva interpersonal
AJM Guijarro
Atlantis, 123-140, 2010
132010
Choice in language: applications in text analysis
G O’Grady, T Bartlett, L Fontaine
Equinox, 2013
112013
La enseñanza de la lengua extranjera en la educación infantil
AJM Guijarro
Univ de Castilla La Mancha, 2003
102003
Thematic and topical structuring in three subgenres. A contrastive Study
AJM Guijarro
Miscelánea: A journal of english and american studies, 131-154, 2003
92003
Topicality chains in two discourse genres
AJM Guijarro
Estudios Ingleses de la Universidad Complutense 9, 103-128, 2001
92001
The modular assessment pack: A new approach to translation quality assessment at the Directorate General for Translation
R Martínez Mateo, S Montero Martínez, AJ Moya Guijarro
Perspectives 25 (1), 18-48, 2017
82017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20