Arsenio-Jesús Moya-Guijarro
Arsenio-Jesús Moya-Guijarro
Dirección de correo verificada de uclm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The world told and the world shown: Multisemiotic issues
E Ventola, AJM Guijarro
Springer, 2009
802009
Compositional, interpersonal and representational meanings in a children's narrrative: A multimodal discourse analysis
JM Guijarro, MJP Sanz
Journal of Pragmatics 40 (9), 1601-1619, 2008
702008
La interacción texto/imagen en el cuento ilustrado. Un análisis multimodal
AJM Guijarro, MJP Sanz
Ocnos: Revista de estudios sobre lectura, 21-38, 2007
512007
A multimodal analysis of picture books for children: A systemic functional approach
AJ Moya-Guijarro
362016
Engaging readers through language and pictures. A case study
AJM Guijarro
Journal of Pragmatics 43 (12), 2982-2991, 2011
362011
La reducción del grado de transitividad en la oración del discurso científico en lengua inglesa
A Hernández, J Ignacio, AJ Moya-Guijarro
Revista Española de Lingüística 30 (1), 445-468, 2000
332000
Points of departure in news items and tourist brochures: Choices of theme and topic
AJM GUIJARRO, JOSIA HERNáNDEZ
Text & Talk 21 (3), 347-371, 2001
322001
Visual Metonymy in Children's Picture Books
AJ Moya Guijarro
Benjamins Current Topics 78, 115-130, 2015
26*2015
Visual metonymy in children’s picture books
AJM Guijarro
Review of Cognitive Linguistics. Published under the auspices of the Spanish …, 2013
262013
The continuity of topics in journal and travel texts: a discourse functional perspective
AJ Moya Guijarro
Functions of language 13 (1), 37-76, 2006
232006
Visual metonymy in children’s picture books
AJM Guijarro
Review of Cognitive Linguistics. Published under the auspices of the Spanish …, 2013
192013
La adquisición/aprendizaje de la pronunciación, del vocabulario y de las estructuras interrogativas en lengua inglesa. Un estudio por edades
AJ MOYA GUIJARRO
Didáctica (Madrid) 15, 161-177, 2003
182003
Narración Infantil y Discurso: estudio lingüístico de cuentos en castellano e inglés
JIA Hernández, AJM Guijarro
Univ de Castilla La Mancha, 2001
182001
A multimodal analysis of picture books for children
AJM Guijarro
Sheffield/Bristol: Equinox, 2014
162014
A Multimodal Analysis of" The Tale of Peter Rabbit" within the Interpersonal Metafunction/" Un análisis multimodal" de El cuento de Peter Rabbit desde una perspectiva interpersonal
AJM Guijarro
Atlantis, 123-140, 2010
162010
Thematic progression of children's stories as related to different stages of cognitive development
AJM Guijarro, JÁÁ Zamorano
Walter de Gruyter GmbH & Co. KG 29 (6), 755-774, 2009
152009
Choice in language: Applications in text analysis
G O’Grady, T Bartlett, L Fontaine
Equinox, 2013
142013
The Role of Semiotic Metaphor in the Verbal-Visual Interplay of Three Children's Picture Books. A Multisemiotic Systemic-Functional Approach/La función de la metáfora semiótica …
AJM Guijarro
Atlantis, 33-52, 2016
132016
El proceso de interlengua en el aprendizaje del inglés como lengua extranjera en edades tempranas
AJM Guijarro, MJJ Puado
Glosas didácticas, 2004
132004
La enseñanza de la lengua extranjera en la educación infantil
AJM Guijarro, JIA Hernández
Univ de Castilla La Mancha, 2003
112003
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20