Seguir
Arsenio-Jesús Moya-Guijarro
Arsenio-Jesús Moya-Guijarro
Dirección de correo verificada de uclm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
A multimodal analysis of picture books for children
AJM Guijarro
Sheffield/Bristol: Equinox, 2014
1302014
Compositional, interpersonal and representational meanings in a children's narrrative: A multimodal discourse analysis
JM Guijarro, MJP Sanz
Journal of Pragmatics 40 (9), 1601-1619, 2008
1182008
The world told and the world shown: Multisemiotic issues
E Ventola, AJM Guijarro
Springer, 2009
1032009
La interacción texto/imagen en el cuento ilustrado. Un análisis multimodal
AJM Guijarro, MJP Sanz
Ocnos. Revista de estudios sobre lectura, 21-38, 2007
882007
Engaging readers through language and pictures. A case study
AJM Guijarro
Journal of Pragmatics 43 (12), 2982-2991, 2011
642011
Visual Metonymy in Children's Picture Books
AJ Moya Guijarro
Benjamins Current Topics 78, 115-130, 2015
47*2015
Visual metonymy in children’s picture books
AJM Guijarro
Review of Cognitive Linguistics. Published under the auspices of the Spanish …, 2013
472013
La reducción del grado de transitividad en la oración del discurso científico en lengua inglesa
A Hernández, J Ignacio, AJ Moya-Guijarro
Revista Española de Lingüística 30 (1), 445-468, 2000
402000
A Multimodal Analysis of" The Tale of Peter Rabbit" within the Interpersonal Metafunction/" Un análisis multimodal" de El cuento de Peter Rabbit desde una perspectiva interpersonal
AJM Guijarro
Atlantis, 123-140, 2010
372010
Visual metonymy in children’s picture books
AJM Guijarro
Review of Cognitive Linguistics. Published under the auspices of the Spanish …, 2013
362013
Points of departure in news items and tourist brochures: Choices of theme and topic
AJM GUIJARRO, JOSIA HERNáNDEZ
Text & Talk 21 (3), 347-371, 2001
342001
El proceso de interlengua en el aprendizaje del inglés como lengua extranjera en edades tempranas
AJM Guijarro, MJJ Puado
Glosas didácticas, 2004
32*2004
El proceso de interlengua en el aprendizaje del inglés como lengua extranjera en edades tempranas
AJM Guijarro, MJJ Puado
Glosas didácticas, 2004
32*2004
Narración Infantil y Discurso: estudio lingüístico de cuentos en castellano e inglés
JIA Hernández, AJM Guijarro
Univ de Castilla La Mancha, 2001
272001
The continuity of topics in journal and travel texts: a discourse functional perspective
AJ Moya Guijarro
Functions of language 13 (1), 37-76, 2006
262006
Análisis semiótico y multimodal de los escenarios de libros álbumes que retan estereotipos de género
C Cañamares Torrijos, AJ Moya Guijarro
Ocnos: Revista de estudios sobre lectura, 2019
252019
On interaction of image and verbal text in a picture book. A multimodal and systemic functional study
AJM Guijarro, MJP Sanz
The world told and the world shown: Multisemiotic issues, 107-123, 2009
252009
La enseñanza de la lengua extranjera en la educación infantil
AJM Guijarro, JIA Hernández
Univ de Castilla La Mancha, 2003
252003
Textual functions of metonymies in Anthony Browne’s picture books: A multimodal approach
AJ Moya-Guijarro
Text & Talk 39 (3), 389-413, 2019
222019
Thematic progression of children's stories as related to different stages of cognitive development
AJM Guijarro, JÁÁ Zamorano
Walter de Gruyter GmbH & Co. KG 29 (6), 755-774, 2009
222009
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20