Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot14 articles
4 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityCorreu electrònic verificat a concordia.ca
- Frederic N. BriereProfessor of psychoeducation, University of MontréalCorreu electrònic verificat a umontreal.ca
- Richard E TremblayUniversity College Dublin and University of MontrealCorreu electrònic verificat a ucd.ie
- Philip C. AbramiCentre for the Study of Learning & Performance, Concordia UniversityCorreu electrònic verificat a education.concordia.ca
- Robert CrosnoeDepartment of Sociology and Population Research Center, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a austin.utexas.edu
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenCorreu electrònic verificat a uni-tuebingen.de
- Robert M. BernardDistinguished Professor Emeritus, Concordia UniversityCorreu electrònic verificat a concordia.ca
- Galand BenoitUCLouvain, Psychological Sciences Research Institute, GIRSEFCorreu electrònic verificat a uclouvain.be
- Frank VitaroProfessor of Psycho-education, University of MontrealCorreu electrònic verificat a umontreal.ca
- Sylvie C. Cartierprofesseure, Universite de MontrealCorreu electrònic verificat a umontreal.ca
- Deborah ButlerProfessor of Education, University of British ColumbiaCorreu electrònic verificat a ubc.ca
- kawachi iHarvardCorreu electrònic verificat a hsph.harvard.edu
- Roman PabayoUniversity of Alberta School of Public HealthCorreu electrònic verificat a ualberta.ca
- Kyriakides, L.University of CyprusCorreu electrònic verificat a ucy.ac.cy
Segueix