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Gemma San Cornelio
Gemma San Cornelio
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Cited by
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" Si quieres vernos en acción: YouTube. com". Prácticas mediáticas y autoproducción en Internet
E Ardévol, G San Cornelio
Revista Chilena de Antropología Visual, 1-29, 2007
1022007
Videogame as media practice: An exploration of the intersections between play and audiovisual culture
A Roig, G San Cornelio, E Ardèvol, P Alsina, R Pagès
Convergence 15 (1), 89-103, 2009
962009
Playful Practices: Theorising ‘New Media’ Cultural Production
E Ardèvol, A Roig, G San Cornelio, R Pagès, P Alsina
Theorising Media and Practice 4, 259, 2010
842010
Exploraciones creativas. Prácticas artísticas y culturales de los nuevos medios
G San Cornelio (ed), J Alberich, P Alsina, R Pagès, A Roig
Editorial UOC, 2010
42*2010
‘The fruits of my own labor’: A case study on clashing models of co-creativity in the new media landscape
A Roig, G San Cornelio, J Sánchez-Navarro, E Ardèvol
International Journal of Cultural Studies 17 (6), 637-653, 2014
412014
El mito en las narrativas visuales del activismo medioambiental en Instagram
E Ardèvol, S Martorell, G San-Cornelio
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 29 (68), 2021
40*2021
Pràctiques creatives i participació en els nous mèdia
E Ardévol Piera, A Roig Telo, E Gómez Cruz, G San Cornelio
Quaderns del CAC, 27-36, 2010
40*2010
Arte e identidad en Internet
G San Cornelio
Editorial UOC, 2012
352012
Practices of place-making through locative media artworks
G SAN CORNELIO, E ARDEVOL
Communications 36, 313-333, 2011
35*2011
Co-creation and Participation as a Means of Innovation in New Media: An Analysis of Creativity in the Photographic Field
G San Cornelio, E Gómez Cruz
International Journal of Communication 8, 20, 2014
342014
Game pleasures and media practices
E Ardévol, A Roig, G San Cornelio, R Pagès, P Alsina
9th Bi-Annual Conference, Bristol, UK, 18th-21st September 2006, 2006
23*2006
Mixed methods on Instagram research: Methodological challenges in data analysis and visualization
G San Cornelio, A Roig
Convergence, 1354856520941613, 2020
222020
Selfies and Cultural Events: Mixed Methods for the Study of Selfies in Context
G San Cornelio, A Roig
International Journal of Communication 12, 20, 2018
222018
Prácticas de cocreación en vídeos musicales: el caso de Evolution of Get Lucky
A Roig, G San Cornelio
Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura, 49-63, 2014
18*2014
Broadcast Yourself! Internet and playful media practices
G San Cornelio, E Ardèvol Piera, A Roig Telo
15*2007
Environmental influencers on Instagram: connections and frictions between activism, lifestyles and consumption.
G San Cornelio, E Ardèvol, S Martorell
AoIR Selected Papers of Internet Research, 2021
142021
Future Story Chasers: An experience with co-creation of fiction in the classroom through a collaborative storytelling game
A Roig, F Pires de Sá, G San Cornelio
Catalan Journal of Communication & Cultural Studies, 2018
142018
Visiones contemporáneas de la maternidad en Instagram: una aproximación mixta al estudio del selfie como narrativa personal
G San Cornelio
Rizoma 5 (2), 17-32, 2017
122017
La jugabilidad educativa en los serious games. Pautas para el diseño de videojuegos con un propósito educativo y de cambio social.
J Morales, G San Cornelio
Paperback. Publicación sobre arte, diseño y educación 10, 2016
12*2016
Estilo de vida, activismo y consumo en influencers medioambientales en Instagram
G San Cornelio, E Ardèvol, S Martorell
Obra digital, 131-148, 2021
112021
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