Seguir
Gemma San Cornelio
Gemma San Cornelio
Dirección de correo verificada de uoc.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
" Si quieres vernos en acción: YouTube. com". Prácticas mediáticas y autoproducción en Internet
E Ardévol, G San Cornelio
Revista Chilena de Antropología Visual, 1-29, 2007
982007
Videogame as media practice: An exploration of the intersections between play and audiovisual culture
A Roig, G San Cornelio, E Ardèvol, P Alsina, R Pagès
Convergence 15 (1), 89-103, 2009
872009
Playful Practices: Theorising ‘New Media’ Cultural Production
E Ardèvol, A Roig, G San Cornelio, R Pagès, P Alsina
Theorising Media and Practice 4, 259, 2010
782010
Exploraciones creativas. Prácticas artísticas y culturales de los nuevos medios
G San Cornelio (ed), J Alberich, P Alsina, R Pagès, A Roig
Editorial UOC, 2010
43*2010
‘The fruits of my own labor’: A case study on clashing models of co-creativity in the new media landscape
A Roig, G San Cornelio, J Sánchez-Navarro, E Ardèvol
International Journal of Cultural Studies 17 (6), 637-653, 2014
362014
Pràctiques creatives i participació en els nous mèdia
E Ardévol Piera, A Roig Telo, E Gómez Cruz, G San Cornelio
Quaderns del CAC, 27-36, 2010
35*2010
Co-creation and Participation as a Means of Innovation in New Media: An Analysis of Creativity in the Photographic Field
G San Cornelio, E Gómez Cruz
International Journal of Communication 8, 20, 2014
342014
Arte e identidad en Internet
G San Cornelio
Editorial UOC, 2012
342012
Practices of place-making through locative media artworks
G SAN CORNELIO, E ARDEVOL
Communications 36, 313-333, 2011
33*2011
Game pleasures and media practices
E Ardévol, A Roig, G San Cornelio, R Pagès, P Alsina
9th Bi-Annual Conference, Bristol, UK, 18th-21st September 2006, 2006
20*2006
El mito en las narrativas visuales del activismo medioambiental en Instagram
E Ardèvol, S Martorell, G San-Cornelio
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 29 (68), 2021
16*2021
Mixed methods on Instagram research: Methodological challenges in data analysis and visualization
G San Cornelio, A Roig
Convergence, 1354856520941613, 2020
132020
Prácticas de cocreación en vídeos musicales: el caso de Evolution of Get Lucky
A Roig, G San Cornelio
Anàlisi: quaderns de comunicació i cultura, 49-63, 2014
13*2014
Broadcast Yourself! Internet and playful media practices
G San Cornelio, E Ardèvol Piera, A Roig Telo
13*2007
Selfies and Cultural Events: Mixed Methods for the Study of Selfies in Context
G San Cornelio, A Roig
International Journal of Communication 12, 20, 2018
122018
La jugabilidad educativa en los serious games. Pautas para el diseño de videojuegos con un propósito educativo y de cambio social.
J Morales, G San Cornelio
Paperback. Publicación sobre arte, diseño y educación 10, 2016
12*2016
Visiones contemporáneas de la maternidad en Instagram: una aproximación mixta al estudio del selfie como narrativa personal
G San Cornelio
Rizoma 5 (2), 17-32, 2017
112017
Cartografías de la identidad: Seis itinerarios para la reflexión en torno a la práctica artística y comunicativa en la era digital
G San Cornelio
Universidad Politécnica de Valencia, 2003
11*2003
Image-sharing and iconicity on social media during the Catalan conflict (2017)
G San Cornelio, E Gómez Cruz
Catalan Journal of Communication & Cultural Studies 11 (2), 289-301, 2019
102019
Imagening discontent: Political images and civic protest.
E Gómez-Cruz, G San Cornelio
The Evolution of the Image: Political Action and the Digital Self, Marco …, 2018
9*2018
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20