Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Teresa C. Rodríguez GarcíaProfesora Contratado Doctor. Comunicación Audiovisual y Publicidad. Universidad Rey Juan CarlosCorreu electrònic verificat a urjc.es
- Isidoro Arroyo-AlmarazProfesor Titular Universidad. Universidad Rey Juan Carlos.Correu electrònic verificat a urjc.es
- Joaquin de AGUILERA MoyanoAdjunct Professor IE Businnes SchoolCorreu electrònic verificat a faculty.ie.edu
- Paloma Fernández FernándezProfesor de Publicidad de la Universidad Francisco de Vitoria de MadridCorreu electrònic verificat a ufv.es
- Francisco García GarcíaCatedrático de Comunicación Audiovisual y Publicidad, Universidad Complutense de MadridCorreu electrònic verificat a ccinf.ucm.es
- Mario Rajas (0000-0002-3807-8327)Profesor Titular, Universidad Rey Juan Carlos de MadridCorreu electrònic verificat a urjc.es
- Fco. Javier Ramírez PerdigueroProfesor PhD Universidad Francisco Marroquín, Madrid (España)Correu electrònic verificat a docentes.eude.es
- Rebeca Goya-EstebanAssociate Professor, Signal Theory and Communications, Rey Juan Carlos UniversityCorreu electrònic verificat a urjc.es
- Óscar Barquero PérezAssociate ProfessorCorreu electrònic verificat a urjc.es
- Pablo Garrido PintadoProfesor Departamento de MarketingCorreu electrònic verificat a ucm.es
- Sergio Álvarez García (ORCID: 0000-0...Profesor Titular en la Universidad Complutense de MadridCorreu electrònic verificat a ucm.es