Follow
Marysol Castillo-Palacio, Ph.D.
Marysol Castillo-Palacio, Ph.D.
Pontificia Universidad Javeriana Cali
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
La promoción turística a través de técnicas tradicionales y nuevas Una revisión de 2009 a 2014
M Castillo-Palacio, V Castaño-Molina
Estudios y Perspectivas en Turismo 24 (3), 737-757, 2015
2932015
Influence of managerial coaching on organisational performance
A Zuñiga-Collazos, M Castillo-Palacio, E Montaña-Narváez, ...
Coaching: an international journal of theory, research and practice 13 (1 …, 2020
582020
Turismo en Colombia: resultados del sector (2007-2010)
AZ Collazos, MC Palacio
Magazín Empresarial 8 (15), 67-73, 2012
532012
The relationship between culture and entrepreneurship: from cultural dimensions of GLOBE project
M Castillo-Palacio, RM Batista-Canino, A Zúñiga Collazos
Espacios, 2017
422017
Impact of image and satisfaction on marketing innovation
A Zuñiga-Collazos, M Castillo-Palacio
Journal of technology management & innovation 11 (2), 70-75, 2016
372016
Organizational competitiveness: The conceptualization and its evolution
A Zuñiga-Collazos, M Castillo-Palacio, LM Padilla-Delgado
Journal of Tourism and Hospitality Management 7 (1), 195-211, 2019
322019
Análisis del City Branding y la Imagen de Marca a través de los Medios de Comunicación Online y el Social Media: Caso Medellín (Colombia)
A Fierro-Sedano, A Zuñiga-Collazos, ...
Espacios 36 (18), 2015
272015
Influencia de la Innovación de producto en el Desempeño Organizacional
A Zuñiga-Collazos, M Castillo-Palacio, HA Pastas-Medina, ...
Revista Venezolana de gerencia 24 (85), 2019
252019
A smart campus framework: Challenges and opportunities for education based on the sustainable development goals
PI Silva-da-Nóbrega, AF Chim-Miki, M Castillo-Palacio
Sustainability 14 (15), 9640, 2022
232022
Evaluation of the determinant factors of innovation in Colombia's tourist product
A Zuñiga-Collazos, R Harrill, NR Escobar-Moreno, M Castillo-Palacio
Tourism Analysis 20 (1), 117-122, 2015
192015
Caracterización De La Formación En Turismo, Como Uno De Los Pilares Fundamentales De La Competitividad Turística En Colombia (Characterization of Tourism Training, as One of …
A Zúñiga-Collazos, M Castillo Palacio
Anuario Turismo y Sociedad 13, 2012
192012
Análisis de la Producción de Investigación Científica Internacional sobre Turismo en Colombia y Brasil y el Desarrollo Turístico Actual de los Países.
AZ Collazos, MC Palacio, AF Chim Miki
Revista Turismo Em Análise 23 (2), 2012
172012
Back from the brink: social transformation and developing tourism in post-conflict Medellin, Colombia
M Castillo-Palacio, R Harrill, A Zuniga-Collazos
Worldwide Hospitality and Tourism Themes 9 (3), 2017
162017
Innovación curricular en la formación en turismo: un enfoque teórico-conceptual
M Castillo-Palacio, LM Ardila-Barragán, AJ Castrillón-Muñoz
Praxis & Saber 11 (25), 255-278, 2020
142020
Negative effect of innovation on organizational competitiveness on tourism companies
A Zuñiga-Collazos, R Harrill, M Castillo-Palacio, LM Padilla-Delgado
Tourism Analysis 25 (4), 455-461, 2020
92020
Aplicación de la espectroscopia NIR al control analítico de procesos de la Industria Química
M Castillo
Doctorado, Universidad Autónoma de Barcelona, Barcelona, España, 2007
82007
Estudios y perspectivas en turismo
M Castillo, TJ López, G Millán
Recuperado de La promoción turística a través de técnicas tradicionales y …, 2015
72015
Perspectivas de la formación profesional en Colombia enfocada en el sector turístico
M Castillo-Palacio, A Zuñiga-Collazos
Revista de Investigaciones- Universidad del Quindío 27 (1), 98-108, 2015
52015
An exploratory attitude and belief analysis of ecotourists’ destination image assessments and behavioral intentions
R Harrill, A Zuñiga-Collazos, M Castillo-Palacio, LM Padilla-Delgado
Sustainability 15 (14), 11349, 2023
42023
The tourism promotion through traditional techniques and new techniques: a review of 2009-2014.
M Castillo-Palacio, V Castaño-Molina
42015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20