Seguir
Alba Castellsagué
Alba Castellsagué
Dirección de correo verificada de udg.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
Development, education and gender: challenging the empowerment rhetoric from an ethnographic study in rural Nepal
A Castellsagué, S Carrasco
Ethnography and Education 16 (1), 92-108, 2021
102021
Schooling and development: global discourses and women’s narratives from Nepal
A Castellsagué, S Carrasco
Compare: A Journal of Comparative and International Education 51 (7), 1058-1076, 2021
52021
Nomadisme dels pobles gitanos? Formació en situ amb estudiants del segon cicle a Romania
BÁ Bereményi, A Castellsagué
Perifèria: revista de recerca i formació en antropologia 18 (2), 0104-115, 2013
52013
Construyendo la experiencia: narrativas colectivas sobre la perspectiva de género en la formación
MM Yuste, AC Bonada, MR Valls, MP i Llombart
III Xornada de Innovación Educativa en Xénero: docencia e investicación, 57-75, 2014
32014
La retórica del retorno: Mingma o las contradicciones del desarrollo en Nepal
A Castellsagué
Disparidades. Revista de Antropología 75 (2), e025-e025, 2020
12020
Progress and challenges of gender mainstreaming in Spanish university cooperation for international development: the technical staff’s viewpoints
A Castellsagué, P Szyszlo
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2024
2024
The rhetoric of return: Mingma or the contradictions of development in Nepal
A Castellsagué
Mobilities 19 (2), 296-311, 2024
2024
Cooperación universitaria y género: en la encrucijada de la Agenda 2030
A Castellsagué, CS Salamé, JF Gelis
Revista Internacional de Cooperación y Desarrollo 11 (1), 8-18, 2024
2024
Co-education and the feminist perspective in centres of pedagogical renewal: A critical analysis
PA Morales, A Castellsagué
Journal of Technology and Science Education 14 (3), 844-860, 2024
2024
‘The City’ and ‘the Easy Life’. Work and Gender among Sherpa in Nepal
A Castellsagué
Gendered Lives: Global Issues, 116-132, 2022
2022
Explorando los límites de la emancipación educativa desde la teoría interseccional
A Castellsagué
Universitat Autònoma de Barcelona, 2019
2019
Schooling, Gender and Mobility in Nepal: At The Crossroads towards Development?
A Castellsagué
2016
Views, events, and debates
L Cooke, SG Justice, L Harris, A Castellsagué
Gender & Development 25 (2), 331-340, 0
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–13