Guillermo Armelini
Guillermo Armelini
ESE Business School, Universidad de los Andes, Chile
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Título
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Año
Adding social media to the marketing mix
G Armelini, J Villanueva
IESE insight 9 (9), 29-36, 2011
882011
Los blogs corporativos: una opción, no una obligación
J Villanueva, C Aced, G Armelini, E cuaderno forma parte del Electronic
Madrid: E, 2007
382007
Marketing expenditures and word-of-mouth communication: Complements or substitutes?
G Armelini, J Villanueva
Now Publishers Inc, 2010
332010
Ciclo de vida de los destinos turísticos y estrategias de comunicación: los casos de España y Chile
BG Henche, EMR Lara, G Armelini
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 76-93, 2013
242013
Referral programs, customer value, and the relevance of dyadic characteristics
G Armelini, C Barrot, JU Becker
International Journal of Research in Marketing 32 (4), 449-452, 2015
222015
El boca oreja electrónico:¿ Qué sabemos de esta poderosa herramienta de marketing?
J Villanueva, G Armelini
Cuadernos del ebcenter, e-business Center PricewaterhouseCooper and IESE, 2007
182007
El poder del boca-oreja en el marketing mix. Los consumidores hablan de ti
J Villanueva, G Armelini
Revista de Antiguos Alumnos Del IEEM 15 (5), 18-25, 2012
162012
The effect of word of mouth in customer equity and brand equity
G Armelini
Chinese Business Review 10 (3), 2011
152011
Understanding social contagion in adoption processes using dynamic social networks
M Herrera, G Armelini, E Salvaj
PloS one 10 (10), e0140891, 2015
112015
Linux y software de código abierto:¿ listos para su empresa?
FM Torner, G Armelini
Harvard Deusto business review, 60-70, 2004
112004
Electronic Word of Mouth: What Do We Know About This Powerful Marketing Tool?
G Armelini, J Villanueva
IESE Insight Review, 2006
102006
Subaru XV: A Communication and Marketing Strategy for Generation Y: une stratègie de communication et marchè pour la gènèation Y
G Armelini
Innovar 23 (47), 65-80, 2013
72013
Assessing university enrollment and admission efforts via hierarchical classification and feature selection
S Maldonado, G Armelini, CA Guevara
Intelligent Data Analysis 21 (4), 945-962, 2017
12017
The complementary role of advertising and electronic word-of-mouth for blockbusters and low-budget motion pictures
G Armelini, J González, J Villanueva
International Journal of Internet Marketing and Advertising 13 (1), 1-21, 2019
2019
Diffusion of Adoptions on Dynamic Social Networks: A Case Study of a Real-World Community of Consumers
M Herrera, G Armelini, E Salvaj
Data Analytics Applications in Latin America and Emerging Economies, 73, 2017
2017
Foundations and Trends® in Marketing
G Armelini, J Villanueva
Foundations and Trends® in Marketing 5 (1), 1-53, 2010
2010
The firms management of word or mouth communications. Insights and opportunities for marketers
G Armelini
Universidad de Navarra, 2009
2009
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–17