Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot13 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Jörg ClaussenLMU Munich & Copenhagen Business SchoolCorreu electrònic verificat a lmu.de
- Christian PeukertUniversity of Lausanne (HEC)Correu electrònic verificat a unil.ch
- Michał GrajekAssociate Professor, ESMT European School of Management and TechnologyCorreu electrònic verificat a esmt.org
- Nick BloomStanfordCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Alex BrysonUniversity College LondonCorreu electrònic verificat a ucl.ac.uk
- Ludger WoessmannProfessor of Economics, University of Munich; Ifo InstituteCorreu electrònic verificat a lmu.de
- John Van ReenenMIT Department of Economics and Sloan Management SchoolCorreu electrònic verificat a mit.edu
- Phanish PuranamINSEADCorreu electrònic verificat a insead.edu
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonCorreu electrònic verificat a imperial.ac.uk
- Bart VannesteAssociate Professor of Strategy, University College LondonCorreu electrònic verificat a ucl.ac.uk
- Eugenio J. MiraveteRex G. Baker, Jr., Professor of Political Economy, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a utexas.edu
- José PerníasUniversidad Jaume ICorreu electrònic verificat a uji.es
- Nils StieglitzProfessor of Strategy, Frankfurt School of Finance & ManagementCorreu electrònic verificat a fs.de