La educación mediática y el uso de los recursos tecnológicos en el aula en el contexto iberoamericano M Figueras-Maz, MA Cáceres Contratexto, 19-39, 2019 | 4 | 2019 |
La Construcción de la maternidad en los discursos de los blogs de madres: motivaciones, preferencias y percepciones de las lectoras M Arciniega Cáceres Universitat Pompeu Fabra, 2019 | 2 | 2019 |
El audiovisual como aportación a las producciones narrativas feministas M Arciniega-Cáceres, M Figueras-Maz, A Santos-Andreu Discurso & Sociedad 15 (3), 601-621, 2021 | 1* | 2021 |
La educación mediática y el uso de los recursos tecnológicos en el aula en el contexto iberoamericano M Arciniega Cáceres, M Figueras Maz Universidad de Lima, Facultad de Comunicación, 2019 | 1 | 2019 |
Jóvenes de origen inmigrante: Su identidad a través de la ficción televisiva A Cáceres, M Jennifer | 1 | 2011 |
Participatory audiovisual methodology for reversing inequalities in young people M Arciniega-Cáceres International Association for Media and Communication Research, IAMCR, 2022 | | 2022 |
La Ideología de la maternidad intensiva como eje de la violencia simbólica M Arciniega Cáceres, L Gómez Puertas, N Hansen, P Medina Bravo, ... | | 2022 |
Young women as social actors. Participation in organized groups and the feminist empowerment of young people M Figueras, M Arciniega, N Strecker, Tanya & Hansen Young People in Complex and Unequal Societies 18, 2022 | | 2022 |
Young Women as Social Actors: Participation in Cultural Groups and the Feminist Empowerment of Young People in Catalonia (Spain) M Figueras, M Arciniega, N Hansen, T Strecker Young People in Complex and Unequal Societies, 304-327, 2022 | | 2022 |
La metodología participativa audiovisual como recurso para la emergencia de espacios de resistencia MA Caceres, MJP Esparza, SP de la Torre, MF Maz Sociedad e Infancias 6 (2), 109-122, 2022 | | 2022 |
Educational Commons approach and democratic citizenship: Rethinking the role of digital tools in education S Miele, MJP Esparza, MA Caceres, SP de la Torre, MF Maz Llibre d’actes FIET2021: La investigació i la innovacióen Tecnologia …, 2022 | | 2022 |
Edumediatest: una herramienta interactiva para la medición de la competencia mediática M Arciniega-Cáceres VIII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación en …, 2022 | | 2022 |
Ethical and technical challenges of researching teenagers’ exposure to online advertising: present and future perspectives M Arciniega 10th Child & Teen Consumption Conference CTC 2022, 2022 | | 2022 |
The construction of motherhood in mommy blogs. What do readers think about the dominant motherhood model? M Arciniega-Cáceres 8th European Communication Conference, 2021 | | 2021 |
Reviewing Field work: Spain and Greece interviews SLYMS Project / Understanding Open Educational Resources/ Spanish Cases Studies on Informal Learning and Sociocultural events M Arciniega-Cáceres International Training Event “Sociocultural Learning of Youth in Mobile …, 2021 | | 2021 |
La publicidad como promotora de prácticas de consumo responsable. Metodología formativa de la comunicación publicitaria M Arciniega-Cáceres III Congreso de la Red Iberoamericana de Investigadores en Publicidad …, 2021 | | 2021 |
Educational Commons approach and democratic citizenship: rethinking the role of digital tools in education M Arciniega-Cáceres II Fórum Internacional de Educación y Tecnología: “La investigación y la …, 2021 | | 2021 |
#ParlaGRAN Maternitat. Una experiencia de diálogo intergeneracional M Arciniega-Cáceres I Congreso Internacional de la sección GTCC de la Asociación Española de …, 2021 | | 2021 |
How to create effective interactive content (preparing the training lessons and examinations, by applying instructional techniques and using appropriate software and authoring … M Arciniega-Cáceres ComPra UCA Blended Event: C1 Workshop "Developing Learning and e-Training …, 2021 | | 2021 |
Mothers As Main Caregivers. Competences, Responsibilities And Wishes / Participatory Audiovisual Methodology and Educational Commons M Arciniega-Cáceres 15th Conference of the European Sociological Association, "Sociological …, 2021 | | 2021 |