Seguir
Sandra Yesenia Pinzón Castro
Sandra Yesenia Pinzón Castro
Profesor de Mercadotecnia, Universidad Autónoma de Aguascalientes
Dirección de correo verificada de correo.uaa.mx
Título
Citado por
Citado por
Año
Innovation capabilities and performance: are they truly linked in SMEs?
G Maldonado-Guzmán, JA Garza-Reyes, SY Pinzón-Castro, V Kumar
International Journal of Innovation Science, 2018
952018
Colaboración y actividades de innovación en Pymes
GC López-Torres, G Maldonado Guzmán, SY Pinzón Castro, ...
Contaduría y administración 61 (3), 568-581, 2016
892016
Barriers to innovation in service SMEs: evidence from Mexico
G Maldonado-Guzman, JA Garza-Reyes, SY Pinzón-Castro, V Kumar
Industrial Management & Data Systems, 2017
492017
Corporate social responsibility, brand image and firm reputation in Mexican small business
G Maldonado-Guzman, SY Pinzon-Castro, C Leana-Morales
J. Mgmt. & Sustainability 7, 38, 2017
402017
Corporate social responsibility and business performance: The role of Mexican SMEs
G Maldonado-Guzman, SY Pinzon-Castro, GC Lopez-Torres
International Journal of Asian Social Science 6 (10), 568-579, 2016
372016
Orientación emprendedora y rendimiento en las pequeñas empresas de México
GM Guzmán, SYP Castro, JTM Aguilar
Revista de ciencias sociales 22 (4), 10-23, 2016
122016
Innovation and digital marketing adoption in mexican small business
AM Noyola-Medina, SY Pinzón-Castro, G Maldonado-Guzmán
J. Mgmt. & Sustainability 8, 18, 2018
112018
La Influencia de la Cultura Empresarial en el Rendimiento de la Pyme de México
G Maldonado Guzman, SY Pinzón Castro, JT Marín Aguilar
Fundación para el Análisis Estratégico y el Desarrollo de la Pequeña y …, 2016
112016
El impacto de las estrategias, colaboración y acuerdos con los proveedores: elementos claves para el rendimiento de la Pyme manufacturera en Aguascalientes, México (The Impact …
O Hernández Castorena, L Aguilera-Enríquez, SY Pinzón-Castro
Revista CEA 1 (2), 2015
112015
Corporate social responsibility and firm reputation in Mexican small business
G Maldonado-Guzmán, SY Pinzón-Castro, CL Morales
Advances in Management and Applied Economics 7 (5), 29, 2017
92017
Entrepreneurial orientation and growth in Mexican small business
G Maldonado-Guzman, MC Martinez-Serna, SY Pinzon-Castro
J. Mgmt. & Sustainability 7, 94, 2017
92017
The influence of open innovation practices on business performance in Mexican family and non-family SMEs
MY García-Vidales, G Maldonado-Guzmán, SY Pinzón-Castro
Estudios Gerenciales 35 (153), 370-378, 2019
72019
Corporate social responsibility in family business: a perspective of Mexico
GC López-Torres, G Maldonado-Guzmán, SY Pinzón-Castro
International Review of Management and Business Research 4 (3), 633, 2015
72015
Brand management, competitiveness and business performance in Mexican small service businesses
G Maldonado-Guzman, SY Pinzon-Castro, RM Rodriguez-Gonzalez
International Journal of Asian Social Science 8 (10), 898-908, 2018
62018
La efectividad del marketing en la pyme de Aguascalientes: un estudio empírico
GM Guzmán, MCM Serna, SYP Castro
FAEDPYME International Review-FIR 1 (1), 27-37, 2012
62012
Logistics Flexibility and Customer Satisfaction in Spain’s Furniture Industry
G Maldonado-Guzman, SY Pinzón-Castro, HG Valdez-Bocanegra
International Business Research 10 (8), 161-172, 2017
52017
La adopción de la orientación al mercado en la PYME manufacturera de México
GM Guzmán, SYP Castro, MCM Serna
FAEDPYME International Review-FIR 2 (4), 10-17, 2013
52013
Service innovation in Mexican small business
G Maldonado-Guzmán, JT Marín-Aguilar, SY Pinzón-Castro
Advances in Management and Applied Economics 7 (4), 1, 2017
42017
Collaboration and innovation activities in SMEs
GC López-Torres, G Maldonado Guzmán, SY Pinzón Castro, ...
Contaduría y administración 61 (3), 568-581, 2016
42016
Brand Equity and Service Innovation in Mexican Small Firms
G Maldonado-Guzman, SY Pinzón-Castro, JL Popoca-Zamarripa
Journal of Economics and Business 2 (4), 2019
32019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20