Diccionario de termos literarios (e-h) E Glifo Xunta de Galicia, 2003 | 40* | 2003 |
O ensaio I Sobrino-Freire Elementos de crítica literaria, 471-490, 2004 | 17* | 2004 |
El manifiesto artístico: una aproximación al estudio de su funcionamiento en el campo de producción cultural I Sobrino-Freire en Proyecto Ensayo Hispánico, 2001 | 7 | 2001 |
Future teachers as agents of language revitalisation: the case of Galician early childhood education R DePalma, MH Zapico-Barbeito, I Sobrino-Freire Language, Culture and Curriculum 31 (3), 303-317, 2018 | 5 | 2018 |
Os prólogos a Cantares Gallegos e Follas Novas, manifestos por unha cultura de resistencia I Sobrino-Freire Rosalía 21, 37-42, 2009 | 5 | 2009 |
La educación para el desarrollo y la ciudadanía global: una experiencia de investigación-acción participativa LA Amado, BB López, ÁMB Rodríguez, ZC López, PC Miñán, ... Graó, 2019 | 4 | 2019 |
De la memoria popular a las aulas: una propuesta para la formación lingüística y literaria del profesorado de educación infantil y primaria E Mosquera Castro, I Sobrino-Freire, P Carballal Miñán, ... Innovación educativa 28 (18), 153-169, 2018 | 3 | 2018 |
Un cuarto de seu V Woolf, I Sobrino-Freire Sotelo Blanco, 2005 | 3 | 2005 |
The Basil Maiden: tensiones entre oralidad y literatura infantil PC Miñán, IS Freire Boletín de Literatura Oral 12, 182-199, 2022 | 2 | 2022 |
Videojuegos y ciudadanía global:: análisis de aplicabilidad de Never Alone en contextos educativos MP Pereiro, I Sobrino-Freire, MR Castro Obra digital: revista de comunicación, 15-30, 2022 | 2 | 2022 |
O futuro profesorado de Educación Infantil como modelo de lingua: análise de producións orais e percepcións da competencia lingüística en galego I Sobrino-Freire, R DePalma, MH Zapico-Barbeito Actas do XIII Congreso Internacional de Lingüística Xeral: Vigo, 13-15 de …, 2018 | 2 | 2018 |
Dissent, Novelty and Power: An Approach to the Manifesto as a "Facilitator of Emergence" I Sobrino-Freire Contemporary Developments in Emergent Literatures and the New Europe, 167-184, 2014 | 2* | 2014 |
Arríncate, cabalán!, un blog colaborativo para recoger y estudiar el cancionero infantil tradicional P Carballal Miñán, I Sobrino-Freire CIMIE 2013, 2013 | 2 | 2013 |
Reactions to Futurism in Galicia, 1916-1936 I Sobrino-Freire International Yearbook of Futurism Studies 3, 317–348, 2013 | 2 | 2013 |
O obradoiro de contacontos na titulación de Educación Infantil I Sobrino-Freire Didàctica de la llengua i la literatura. Experiències d'innovació docent a …, 2012 | 2 | 2012 |
LAS VARIAS CARAS DEL VILLANO EN EL ÁLBUM ILUSTRADO CONTEMPORÁNEO1 M Larragueta, IS Freire, XM López DE LA LITERATURA INFANTIL A LA COMPENTENCIA LITERARIA, 45, 2022 | 1 | 2022 |
Rosalía de castro no século XXI. Unha nova ollada. Ávarez, R., A. Angueira, MC Rábade, D. Vilavedra (coords.). Santiago de Compostela, Consello da Cultura, 2014 I Sobrino-Freire Follas novas: revista de estudos rosalianos, 165-169, 2016 | 1 | 2016 |
Literatura galega para lectores en lingua inglesa I Sobrino-Freire Grial, 93-94, 2013 | 1* | 2013 |
Manifesto, identidade e planificación do repertorio: unha perspectiva intercultural I Sobrino-Freire Bases metodolóxicas para unha historia comparada das literaturas na …, 2004 | 1 | 2004 |
O manifesto e a antoloxía como discursos de intervención no sistema literario galego (1975-2000) MC Rábade Villar, I Sobrino-Freire Anuario de estudos literarios galegos, 60-65, 2003 | 1 | 2003 |