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Miguel Ángel Martín-Cárdaba (ORCID: 0000-0003-3897-2537)
Miguel Ángel Martín-Cárdaba (ORCID: 0000-0003-3897-2537)
Otros nombresCárdaba, Miguel A.Martín, Cárdaba, Miguel Ángel
Universidad Villanueva (ROR:02fn69884)
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Artivismo y ONG: Relación entre imagen y engagement en Instagram= Artivism and NGO: Relationship between image and engagement in Instagram
R Carrasco-Polaino, E Villar-Cirujano, MA Martín-Cárdaba
Artivismo y ONG: Relación entre imagen y engagement en Instagram= Artivism …, 2018
502018
Changing prejudiced attitudes by thinking about persuasive messages: Implications for resistance
MAM Cárdaba, P Briñol, J Horcajo, RE Petty
Journal of Applied Social Psychology 44 (5), 343-353, 2014
442014
The effect of need for cognition on the stability of prejudiced attitudes towards South American immigrants
RE Cárdaba, M. A., Briñol, P., Horcajo, J., y Petty
Psicothema, 73-78, 2013
38*2013
Communicating Corporate Social Responsibility: re-assessment of classical theories about fit between CSR actions and corporate activities
RS Román, N Villagra, MAM Cárdaba
Communication & Society 29 (2), 133-146, 2016
302016
Redes, tweets y engagement: análisis de las bibliotecas universitarias españolas en Twitter
R Carrasco-Polaino, E Villar-Cirujano, MÁ Martín-Cárdaba
Profesional de la información 28 (4), 2019
282019
Comunicación de RSC: una revisión de las tesis clásicas sobre la coherencia entre la acción de RSC y la actividad organizacional
MÁ Martín Cárdaba, N Villagra, JA Ruiz San Román
Comunicación y sociedad= Communication & Society 29 (2), 133-146, 2016
282016
La advertencia del intento persuasivo en contextos publicitarios
P Briñol, MA Cárdaba, I Gallardo, J Horcajo
Anales de psicología 31, 184-189, 2015
252015
The moderating role of aggressiveness in response to campaigns and interventions promoting anti‐violence attitudes
MAM Cárdaba, P Briñol, G Brändle, JA Ruiz‐SanRomán
Aggressive behavior 42 (5), 471-482, 2016
242016
Citizen participation in Twitter: Anti-vaccine controversies in times of COVID-19
R Carrasco-Polaino, MÁ Martín-Cárdaba, E Villar-Cirujano
Comunicar 29 (69), 21-31, 2021
23*2021
Artivismo y ONG: Relación entre imagen y" engagement" en Instagram
MÁ Martín Cárdaba
Comunicar: Revista científica iberoamericana de comunicación y educación 26 …, 2018
23*2018
La nueva comunicación
G Galera, M del Carmen, A Lucas Marín, MA Martín Cárdaba
La nueva comunicación, 0-0, 2012
22*2012
Design effectiveness analysis of a media literacy intervention to reduce violent video games consumption among adolescents: The relevance of lifestyles segmentation
R Rivera, D Santos, G Brändle, MÁM Cárdaba
Evaluation Review 40 (2), 142-161, 2016
172016
Buscando la inclusión de las minorías en un contexto multicultural. Una revisión teórica del prejuicio y de las estrategias para reducirlo
MÁM Cárdaba, G Brändle
Papers. Revista de Sociología, 79-102, 2013
17*2013
Riesgo de aparición del efecto boomerang en las comunicaciones contra la violencia
G Brändle-Señán, MÁ Martín-Cárdaba, JA Ruiz-San-Román
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación 19 (37), 161-168, 2011
172011
Validity of the Spanish Version of the Vaccination Attitudes Examination Scale
B Paredes, MÁ Cárdaba, U Cuesta, L Martinez
Vaccines 9 (11), 1237, 2021
122021
Representation of female beauty in advertising: effects on emotional well-being, body satisfaction, and weight control in young women
MA Martin-Cardaba, L Porto-Pedrosa, L Verde-Pujol
PROFESIONAL DE LA INFORMACION 31 (1), 2022
7*2022
Violent audiovisual content and social consequences: The moderating role of aggression in adolescents
G Brändle, MAM Cardaba, RG Rivera
Communications 40 (2), 199-218, 2015
72015
Nuevos modelos de docencia en Grados de Comunicación: Portales informativos digitales como herramienta de motivación
MÁ Martín Cárdaba, R Carrasco Polaino
Historia y Comunicación Social 18 (especial octubre), 421-431, 2013
6*2013
Make it part of the story: The role of product placement prominence and integration in fashion and beauty blogs among young digital natives
MAM Cárdaba, A Fernández, L Martinez, U Cuesta
Journal of Global Fashion Marketing, 1-16, 2022
42022
ANTI-ALCOHOL CAMPAIGNS EFFECTS DEPENDING ON TARGET DRINKING LEVELS AND SOURCE PERCEPTION EFECTOS DE LAS CAMPAÑAS ANTI-ALCOHOL EN FUNCIÓN DE LOS NIVELES DE CONSUMO DEL RECEPTOR …
M Stanojlovic, A Cancela, MAM Cárdaba, U Cuesta
Health & Addictions Journal, 2020
42020
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20