Social and emotional competencies in adolescents involved in different bullying and cyberbullying roles I Zych, M Beltrán-Catalán, R Ortega-Ruiz, VJ Llorent Revista de Psicodidáctica (English ed.) 23 (2), 86-93, 2018 | 147 | 2018 |
Victimisation through bullying and cyberbullying: Emotional intelligence, severity of victimisation and technology use in different types of victims M Beltrán Catalán, I Zych, R Ortega Ruiz, VJ Llorent García Psicothema, 2018 | 129 | 2018 |
Competencias sociales y emocionales de adolescentes involucrados en diferentes roles de bullying y cyberbullying I Zych, M Beltrán-Catalán, R Ortega-Ruiz, VJ Llorent Revista de Psicodidáctica 23 (2), 86-93, 2018 | 90 | 2018 |
EL PAPEL DE LAS EMOCIONES Y EL APOYO PERCIBIDO EN EL PROCESO DE SUPERACIÓN DE LOS EFECTOS DEL ACOSO ESCOLAR: UN ESTUDIO RETROSPECTIVO. M Beltran-Catalan, I Zych, R Ortega-Ruiz Ansiedad y estrés 21, 2015 | 23 | 2015 |
How long bullying last? A comparison between a self-reported general bullying-victimization question and specific bullying-victimization questions M Beltran-Catalan, E Cruz-Catalan Children and Youth Services Review, 2020 | 8 | 2020 |
El papel de la competencia y el apoyo socioemocional en el bullying y en el cyberbullying M Beltrán Catalán Universidad de Córdoba, UCOPress, 2017 | 2 | 2017 |
El papel de la competencia y el apoyo socioemocional en el bullying y en el cyberbullying MB Catalán Universidad de Córdoba (ESP), 2017 | | 2017 |
Ansiedad y Estrés M Beltrán-Catalán, I Zych, R Ortega-Ruíz | | 2015 |