Ana María Campón Cerro
Ana María Campón Cerro
Profesora Área de Comercialización e Investigación de Mercados, Universidad de Extremadura
Verified email at unex.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Sustainable improvement of competitiveness in rural tourism destinations: The quest for tourist loyalty in Spain
AM Campón-Cerro, JM Hernández-Mogollón, H Alves
Journal of Destination Marketing & Management 6 (3), 252-266, 2017
902017
Impacts of small tourism events on rural places
HMB Alves, AMC Cerro, AVF Martins
Journal of Place Management and Development, 2010
732010
Rural tourists and their attitudes and motivations towards the practice of environmental activities such as agrotourism
F Leco, A Pérez, JM Hernández, AM Campón
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH (IJER) 7 (1), 255-264, 2013
442013
Loyalty measurement in tourism: A theoretical reflection
AM Campón, H Alves, JM Hernández
Quantitative methods in tourism economics, 13-40, 2013
382013
La investigación en turismo en España a través de las revistas de dirección de empresas
JMH Mogollón, AMC Cerro, JAF Fernández
Revista de análisis turístico, 2012
382012
Agricultural diversification and the sustainability of agricultural systems: Possibilities for the development of agrotourism
JM Hernández-Mogollón, AM Campón-Cerro, F Leco-Berrocal, ...
Environmental Engineering and Management Journal 10 (12), 1911-1921, 2011
302011
Rural destination development based on olive oil tourism: The impact of residents’ community attachment and quality of life on their support for tourism development
AM Campón-Cerro, JA Folgado-Fernández, JM Hernández-Mogollón
Sustainability 9 (9), 1624, 2017
272017
Olive oil tourism in Southern Europe: Proposals for tourism development of olive grove rural areas
AM Campón-Cerro, E Di-Clemente, JM Hernández-Mogollón, P De Salvo, ...
Turismo & Desenvolvimento 21 (22), 63-73, 2014
212014
El turismo gastronómico como atractivo innovador del destino: un estudio empírico sobre rutas gastronómicas españolas
JA Folgado, JM Hernández, AM Campón
Comunicazione presentata al XIII seminario luso-espanhol de economía …, 2011
172011
The state of the art in research into rural tourims in Spain: an analysis from the perspective of marketing
JM Hernández Mogollón, AM Campón Cerro, HM Baptista Alves
Universidad de Huelva, 2011
172011
Propuestas para el desarrollo y comercialización del turismo ornitológico en Extremadura
JMH Mogollón, AMC Cerro, JMG Durán
Cuadernos de turismo, 93-119, 2011
162011
Evolución del turismo idiomático en España: un sector estratégico en auge
JMH Mogollón, AMC Cerro
Estudios turísticos, 45-68, 2010
152010
Authenticity in environmental high-quality destinations: A relevant factor for green tourism demand.
JM Hernández-Mogollón, AM Campón-Cerro, H Alves
Environmental Engineering & Management Journal (EEMJ) 12 (10), 2013
142013
TURISMO IDIOMÁTICO EN EL MEDIO RURAL: UNA PROPUESTA PARA SU DESARROLLO Y COMERCIALIZACIÓN.
AMC Cerro, JMH Mogollón
TURyDES 4 (10), 2011
142011
Marketing relacional e turismo: A fidelização de clientes no turismo rural, proposta de um modelo para o seu estudo
AMC Cerro, JMH Mogollón, HMB Alves
Revista Turismo & Desenvolvimento 1 (13/14), 231-241, 2010
142010
The behavioral response to location based services: an examination of the influence of social and environmental benefits, and privacy
PR Palos-Sanchez, JM Hernandez-Mogollon, AM Campon-Cerro
Sustainability 9 (11), 1988, 2017
132017
Identifying the major determinants of loyalty in tourism
AMC Cerro, JMH Mogollon, HMB Alves
Strategic marketing in tourism services, 163, 2012
122012
Attachment as a factor in generating satisfaction with, and loyalty to, rural tourism destinations
AM Campón-Cerro, HMB Alves, JM Hernández-Mogollón
Tourism & Management Studies 11 (1), 70-76, 2015
112015
Eventos turísticos basados en ambientaciones y recreaciones históricas. Un análisis en Extremadura
JAF Fernández, JMH Mogollón, AMC Cerro
International journal of scientific management and tourism 2 (3), 81-97, 2016
102016
La investigación en turismo en España: una revisión de la literatura a través de las revistas de dirección de empresas
JM Hernández, JA Folgado, AM Campón
IV Jornadas de Investigación en Turismo, 100-120, 2011
102011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20