Ana María Campón Cerro
Ana María Campón Cerro
Profesora Área de Comercialización e Investigación de Mercados, Universidad de Extremadura
Dirección de correo verificada de unex.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Sustainable improvement of competitiveness in rural tourism destinations: The quest for tourist loyalty in Spain
AM Campón-Cerro, JM Hernández-Mogollón, H Alves
Journal of Destination Marketing & Management 6 (3), 252-266, 2017
1342017
Impacts of small tourism events on rural places
HMB Alves, AMC Cerro, AVF Martins
Journal of Place Management and Development, 2010
802010
Rural tourists and their attitudes and motivations towards the practice of environmental activities such as agrotourism
F Leco, A Pérez, JM Hernández, AM Campón
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH (IJER) 7 (1), 255-264, 2013
542013
Loyalty measurement in tourism: A theoretical reflection
AM Campón, H Alves, JM Hernández
Quantitative methods in tourism economics, 13-40, 2013
442013
Rural destination development based on olive oil tourism: The impact of residents’ community attachment and quality of life on their support for tourism development
AM Campón-Cerro, JA Folgado-Fernández, JM Hernández-Mogollón
Sustainability 9 (9), 1624, 2017
402017
La investigación en turismo en España a través de las revistas de dirección de empresas
JMH Mogollón, AMC Cerro, JAF Fernández
Journal of Tourism Analysis= Revista de Análisis Turístico, 1-9, 2011
402011
Agricultural diversification and the sustainability of agricultural systems: Possibilities for the development of agrotourism
JM Hernández-Mogollón, AM Campón-Cerro, F Leco-Berrocal, ...
Environmental Engineering and Management Journal 10 (12), 1911-1921, 2011
382011
Olive oil tourism in Southern Europe: Proposals for tourism development of olive grove rural areas
AM Campón-Cerro, E Di-Clemente, JM Hernández-Mogollón, P De Salvo, ...
Revista Turismo & Desenvolvimento 4 (21/22), 63-73, 2014
232014
The state of the art in research into rural tourims in Spain: an analysis from the perspective of marketing
JM Hernández Mogollón, AM Campón Cerro, HM Baptista Alves
Universidad de Huelva, 2011
222011
Propuestas para el desarrollo y comercialización del turismo ornitológico en Extremadura
JMH Mogollón, AMC Cerro, JMG Durán
Cuadernos de turismo, 93-119, 2011
202011
The behavioral response to location based services: an examination of the influence of social and environmental benefits, and privacy
PR Palos-Sanchez, JM Hernandez-Mogollon, AM Campon-Cerro
Sustainability 9 (11), 1988, 2017
182017
El turismo gastronómico como atractivo innovador del destino: un estudio empírico sobre rutas gastronómicas españolas
JA Folgado, JM Hernández, AM Campón
Comunicazione presentata al XIII seminario luso-espanhol de economía …, 2011
182011
Authenticity in environmental high-quality destinations: A relevant factor for green tourism demand.
JM Hernández-Mogollón, AM Campón-Cerro, H Alves
Environmental Engineering & Management Journal (EEMJ) 12 (10), 2013
172013
Potential of olive oil tourism in promoting local quality food products: A case study of the region of Extremadura, Spain
JA Folgado-Fernández, AM Campón-Cerro, JM Hernández-Mogollón
Heliyon 5 (10), e02653, 2019
162019
Attachment as a factor in generating satisfaction with, and loyalty to, rural tourism destinations
AM Campón-Cerro, HMB Alves, JM Hernández-Mogollón
Tourism & Management Studies 11 (1), 70-76, 2015
162015
El turista rural en entornos de alta calidad medioambiental
JMH Mogollón, AMC Cerro, E Di Clemente
Revista de Análisis Turístico, 21-31, 2013
152013
Identifying the major determinants of loyalty in tourism
AMC Cerro, JMH Mogollon, HMB Alves
Strategic marketing in tourism services 163, 2012
152012
TURISMO IDIOMÁTICO EN EL MEDIO RURAL: UNA PROPUESTA PARA SU DESARROLLO Y COMERCIALIZACIÓN.
AMC Cerro, JMH Mogollón
TURyDES 4 (10), 2011
152011
Evolución del turismo idiomático en España: un sector estratégico en auge
JMH Mogollón, AMC Cerro
Estudios turísticos, 45-68, 2010
152010
Enhancing rural destinations’ loyalty through relationship quality
H Alves, AM Campón-Cerro, JM Hernández-Mogollón
Spanish Journal of Marketing-ESIC, 2019
132019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20