Seguir
S. Nazli Can
S. Nazli Can
Dirección de correo verificada de boun.edu.tr
Título
Citado por
Citado por
Año
Using a model-evidence link diagram to explore nuclear energy: The effects on seventh gradersrisk perception and understanding of the issues
ŞN Can
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
152017
An Argumentative Tool for Facilitating Critical Evaluation: Exploring Pre-service Teachers’ Evaluation Levels of a Socio-scientific Topic Through MEL Diagrams
SN Can, D Saribas
Science & Education 28 (6), 669-687, 2019
92019
Kanıta dayalı fen eğitimi
EZ Muğaloğlu, ŞN Can, G Ceyhan
Pegem Atıf İndeksi, 255-273, 2017
22017
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NÜKLEER ENERJİ KONUSUNDA ARGÜMANTASYONLARI
ŞNCAN AL, D GÜVEN
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–4