Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot6 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Matthew ThomsonIsenberg School of Management, UMASS AmherstCorreu electrònic verificat a isenberg.umass.edu
- Xin (Shane) WangPamplin College of Business, Virginia TechCorreu electrònic verificat a vt.edu
- Anshu SuriUniversity College DublinCorreu electrònic verificat a ucd.ie
- Yany GregoireHEC MontrealCorreu electrònic verificat a hec.ca
- Scott ConnorsWestern UniversityCorreu electrònic verificat a uwo.ca
- Jeff RotmanDeakin Business School, Deakin UniversityCorreu electrònic verificat a deakin.edu.au
- Jared PiazzaLancaster UniversityCorreu electrònic verificat a lancaster.ac.uk
- Andrew PerkinsAssociate Professor, Washington State University Carson College of BusinessCorreu electrònic verificat a wsu.edu
- Shijie LuAssociate Professor of Marketing, University of Notre DameCorreu electrònic verificat a nd.edu
- Xi LiUniversity of Hong KongCorreu electrònic verificat a hku.hk
- Neil BendleTerry College of Business, University of GeorgiaCorreu electrònic verificat a uga.edu
- Lorne CampbellProfessor of Psychology, Western UniversityCorreu electrònic verificat a uwo.ca
- Marina PuzakovaLehigh UniversityCorreu electrònic verificat a lehigh.edu
- Rod DuclosR.A. Barford Associate Professor or Marketing, Ivey Business School, Western UniversityCorreu electrònic verificat a ivey.ca
- Koushyar RajaviGeorgia Institute of Technology, Scheller College of BusinessCorreu electrònic verificat a gatech.edu
- Lucia MalärUniversität BernCorreu electrònic verificat a imu.unibe.ch
- Andrea Giuffredi-KährUniversity of Zürich, SwitzerlandCorreu electrònic verificat a business.uzh.ch
- Thomas AllardSingapore Management UniversityCorreu electrònic verificat a smu.edu.sg
- Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a mccombs.utexas.edu
- Harley KrohmerProfessor of Marketing, Chairman of the Institute of Marketing and Management, University of BernCorreu electrònic verificat a imu.unibe.ch
Segueix
Mansur Khamitov
Assistant Professor of Marketing at the Kelley School of Business, Indiana University
Correu electrònic verificat a iu.edu - Pàgina d'inici