Nothing to do with me! Teachers’ perceptions on cultural diversity in Spanish secondary schools JM Coronel, I Gómez-Hurtado Teachers and Teaching 21 (4), 400-420, 2015 | 86 | 2015 |
Adaptación de las metodologías activas en la educación universitaria en tiempos de pandemia I Gómez Hurtado, MP García Rodríguez, I González Falcón, ... Universidad Autónoma de Madrid, Red Iberoamericana de Investigación sobre …, 2020 | 81 | 2020 |
Competencias y prácticas de liderazgo escolar para la inclusión y la justicia social R Valdés Morales, I Gómez-Hurtado Perspectiva Educacional 58 (2), 47-68, 2019 | 77 | 2019 |
Dirección escolar y atención a la diversidad: rutas para el desarrollo de una escuela para todos I Gómez Hurtado Huelva: Universidad de Huelva, 2012, 2011 | 77 | 2011 |
Uso de la red social Facebook como herramienta de aprendizaje en estudiantes universitarios: estudio integrado sobre percepciones I Gómez-Hurtado, FJ García Prieto, M Delgado-García Perspectiva Educacional 57 (1), 99-119, 2018 | 73 | 2018 |
Dirección y gestión de la diversidad en la escuela: hacia un liderazgo inclusivo I Gómez Hurtado Revista Fuentes, 14, 61-84, 2013 | 67 | 2013 |
Naphthalene-catalysed lithiation of chlorinated nitrogenated aromatic heterocycles and reaction with electrophiles I Gómez, E Alonso, DJ Ramón, M Yus Tetrahedron 56 (24), 4043-4052, 2000 | 66 | 2000 |
Manual de didáctica: aprender a enseñar I Gómez, F García Madrid, España: Larousse, Ediciones Pirámide, 2014 | 58 | 2014 |
Una dirección escolar para la inclusión escolar IG Hurtado Perspectiva Educacional 51 (2), 18-42, 2012 | 57 | 2012 |
The importance of principal leadership and context for school success: Insights from ‘(in) visible school’ I González-Falcón, MP García-Rodríguez, I Gómez-Hurtado, ... School Leadership & Management 40 (4), 248-265, 2020 | 56 | 2020 |
Perceptions of secondary school principals on management of cultural diversity in Spain. The challenge of educational leadership I Gómez-Hurtado, I González-Falcón, JM Coronel Educational management administration & leadership 46 (3), 441-456, 2018 | 50 | 2018 |
Moodle y Facebook como herramientas virtuales didácticas de mediación de aprendizajes: opinión de profesores y alumnos universitarios M Delgado García, FJ García Prieto, I Gómez Hurtado Revista complutense de educación, 2018 | 42 | 2018 |
Hacia una escuela para todos: liderazgo y colaboración I Gómez Hurtado, M Ainscow Investigación en la Escuela, 2014 | 35 | 2014 |
Inclusive leadership: Good managerial practices to address cultural diversity in schools I Gómez-Hurtado, R Valdés, I González-Falcón, F Jiménez Vargas Social Inclusion 9 (4), 69-80, 2021 | 31 | 2021 |
El Equipo directivo como promotor de buenas prácticas para la justicia social: hacia un liderazgo inclusivo IG Hurtado Revista Internacional de Educación para la Justicia Social 3 (2), 2014 | 26 | 2014 |
Preparation of α, n-dilithiotoluene equivalents. Synthesis of tamoxifen M Yus, DJ Ramón, I Gómez Tetrahedron 59 (18), 3219-3225, 2003 | 24 | 2003 |
Usos de lo psicosocial en la investigación y tratamiento de las intersexualidades/DSD S García Dauder, N Greogri Flor, I Hurtado García Universitas psychologica 14 (SPE5), 1649-1666, 2015 | 18 | 2015 |
Lithiophenylalkyllithiums: new dilithium reagents having both sp2-and sp3-hybridised remote carbanionic centres M Yus, DJ Ramón, I Gómez Journal of organometallic chemistry 663 (1-2), 21-31, 2002 | 18 | 2002 |
Good educational practices for the development of inclusive heritage education at school through the museum: A multi-case study in Bologna I Gómez-Hurtado, JM Cuenca-López, B Borghi Sustainability 12 (20), 8736, 2020 | 17 | 2020 |
Distributing leadership or distributing tasks? The practice of distributed leadership by management and its limitations in two Spanish secondary schools I Gómez-Hurtado, I González-Falcón, JM Coronel-Llamas, ... Education Sciences 10 (5), 122, 2020 | 13 | 2020 |