Follow
Roberto Manzano Antón
Roberto Manzano Antón
Profesor de Marketing. Universidad Complutense. Madrid
Verified email at ccee.ucm.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Marketing sensorial: comunicar con los sentidos en el punto de venta
R Manzano, D Gavilán, M Avello, C Abril, T Serra
Pearson Prentice Hall SBN 978-84-8322-812-8, 2011
324*2011
Posicionamiento: elemento clave de la estrategia de marketing
J Ibáñez, R Manzano
IE Business School 17, 2008
982008
Toxicokinetics and oral bioavailability of fumonisin B1.
MR Martinez-Larranaga, A Anadon, MJ Diaz, ML Fernandez-Cruz, ...
Veterinary and human toxicology 41 (6), 357-362, 1999
741999
Marketing sensorial. ebook
R Manzano, D Gavilán, M Avelló, C Abril
Comunicar con los sentidos en el punto de venta. España. Editorial Pearson …, 2012
51*2012
Induction of cytochrome P4501 A1 and P4504A1 activities andperoxisomal proliferation by furnonisin B1
MR Martinez-Larranaga, A Anadon, MJ Diaz, R Fernandez, B Sevil, ...
Toxicology and applied pharmacology 141 (1), 185-194, 1996
471996
Experiential shopping at the mall: influence on consumer behaviour
M Avello, D Gavilan, C Abril, R Manzano
China-USA Business Review. ISSN 1537-1514. 10 (1), 2011
362011
Marketing sensorial: comunicar a través de los sentidos
R Manzano, T Serra, D Gavilán
Harvard-Deusto Marketing & Ventas. ISSN 1133-7672, 28-33, 2011
31*2011
Gender Identity, Consumption and Price Discrimination
R Manzano Antón, G Martínez Navarro, D Gavilán Bouzas
Revista Latina de Comunicación Social, 385-400, 2018
232018
The Influence of Need for Touch in Multichannel Purchasing Behaviour. An approach based on its instrumental and autotelic dimensions and consumer´ s shopping task
R Manzano, M Ferran, D Gavilan, M Avello, C Abril
International Journal of Marketing, Communication and New Media. ISSN: 2182 …, 2016
222016
Tacto y gusto: generar sensaciones a través del contacto directo con el producto
T Serra, R Manzano, M Avello
Harvard-Deusto Marketing & Ventas. ISSN 1133-7672, 52-60, 2011
212011
Actualidad de las marcas de distribuidor en las grandes superficies especializadas no alimentarias en España
M Puelles, R Manzano
Distribución y Consumo ISS 1132-0176, 2009
20*2009
Autotelic and Instrumental Need for Touch: Searching for and Purchasing Apparel Online
R Manzano, D Gavilan, M Ferrán, M Avello, C Abril
Int J Econ Manag Sci. ISSN 2162-6359 5 (322), 2, 2016
142016
Identidad de género, consumo y discriminación a través del precio
RM Antón, GM Navarro, DG Bouzas
Revista Latina de Comunicación Social, 385-400, 2018
132018
Marketing visual: amor a primera vista
C Abril, M Avello, R Manzano
Harvard-Deusto Marketing & Ventas. ISSN 1133-7672, 46-51, 2011
132011
y Serra, T.(2012)
R Manzano, D Gavilan, M Avello, C Abril
Marketing sensorial: comunicar con los sentidos en el punto de venta, 0
11
Consumer behavior and brand preferences in organic grocery products. Store brands vs manufacturer brands
M Llorens, M Puelles, R Manzano
Innovative Marketing. ISSN 1814-2427., 2011
92011
Posicionamiento: Elemento clave de la estrategia de marketing
R Manzano, JL Ibáñez
MK2-105, 1-17, 2007
92007
Sensory marketing: Straight to the emotions
R Manzano, T Serra, D Gavilán
IE Insights. Retrieved April 27, 2022, 2019
82019
Marketing sensorial: nuevas claves para su gestión
R Manzano, T Serra, D Gavilán, C Abril, M Avello
Marketing y Ventas 103, 28-33, 2011
82011
y Serra, T.(2012). Marketing sensorial: comunicar con los sentidos en el punto de venta
R Manzano, D Gavilan, M Avello, C Abril
Pearson Educación, 0
8
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20