Segueix
Cintia Pla-Garcia
Cintia Pla-Garcia
Marketing Lecturer, Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Correu electrònic verificat a uoc.edu - Pàgina d'inici
Títol
Citada per
Citada per
Any
Utilitarian motivations in online consumption: Dimensional structure and scales
FJ Martínez-López, C Pla-García, JC Gázquez-Abad, I Rodríguez-Ardura
Electronic Commerce Research and Applications 13 (3), 188-204, 2014
1372014
Hedonic motivations in online consumption behaviour
FJ Martínez-López, C Pla-García, JC Gázquez-Abad, I Rodríguez-Ardura
International Journal of Business Environment 8 (2), 121-151, 2016
552016
Online consumption motivations: an integrated theoretical delimitation and refinement based on qualitative analyses
FJ Martínez-López, C Pla-García, JC Gázquez-Abad, I Rodríguez-Ardura
Handbook of Strategic e-Business Management, 347-370, 2014
42014
Blended Learning:¿ es importante la presencialidad en programas de formación online?
CP García, DR Coy, ES Lopez
Campus Virtuales 13 (1), 183-198, 2023
12023
Una aproximación holística a las motivaciones de consumo en la web
C Pla Garcia
Universitat de Barcelona, 2015
2015
EXPLORATORY ANALYSIS ON THE UTILITARIAN MOTIVATIONS IN ONLINE CONSUMPTION: AN APPROACH TO THEIR DIMENSIONALITY AND MEASUREMENT
C Pla-Garcia, FJ Martínez-López, I Rodríguez-Ardura
e-society, 205, 0
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
Articles 1–6