Follow
Celia Moreno-Morilla
Title
Cited by
Cited by
Year
Digital and information literacy inside and outside Spanish primary education schools
C Moreno-Morilla, F Guzmán-Simón, E Garcia-Jimenez
Learning, Culture and Social Interaction 28, 100455, 2021
622021
Los hábitos de lectura y escritura en los estudiantes de Educación Primaria: un análisis Dentro y Fuera de la escuela
C Moreno-Morilla, F Guzmán-Simón, E García Jiménez
Universidad de Granada, 2017
332017
La construcción de las identidades étnicas y culturales en niños y niñas migrantes: Un enfoque desde la etnografía colaborativa
SR Rodríguez, C Moreno-Morilla, EG Jiménez
Revista de investigación Educativa 39 (2), 483-501, 2021
172021
La alfabetización como práctica social en Educación Infantil: Un estudio de casos en zonas en riesgo de exclusión social
E García Jiménez, F Guzmán Simón, C Moreno Morilla
Ocnos: Revista de estudios sobre lectura, 2018
152018
Career development learning in childhood: A collaborative guidance approach in Spanish low-income contexts
S Romero-Rodríguez, C Moreno-Morilla, E García-Jiménez
British Journal of Guidance & Counselling 50 (3), 425-442, 2022
122022
Relationships between self-efficacy, job instability, decent work, and life satisfaction in a sample of Italian, Swiss, and Spanish students
A Zammitti, C Moreno-Morilla, S Romero-Rodríguez, P Magnano, ...
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education 13 (2 …, 2023
102023
Literacy practices of primary education children in Andalusia (Spain): A family‐based perspective
C Moreno‐Morilla, F Guzmán‐Simón, E García‐Jiménez
British Educational Research Journal 45 (1), 117-136, 2019
82019
Career exploration as social and emotional learning: A collaborative ethnography with Spanish children from low-income contexts
S Romero-Rodríguez, C Moreno-Morilla, D Muñoz-Villaraviz, ...
Education Sciences 11 (8), 431, 2021
62021
Analysis of different views and conceptualizations of the literacy practices of pupils, families, and teachers in Costa Rican Primary Education
F Guzmán-Simón, C Moreno-Morilla, E García-Jiménez
Journal of Research in Childhood Education 32 (3), 268-282, 2018
62018
Relationship between literacy events and low socio-economic status in primary education: analysis of different views of Spanish-speaking pupils, families, and teachers
C Moreno-Morilla, E Garcia-Jimenez
Ricercazione 10 (2), 149-169, 2018
42018
Aportaciones de la investigación colaborativa para el co-diseño de planes estratégicos de orientación: El caso de la Formación Profesional Andaluza (FPA)
S Romero Rodríguez, T Mateos Blanco, C Moreno Morilla
Revista complutense de educación, 2022
32022
La alfabetización en el dominio hogar: el papel de las familias en las prácticas letradas
AM Flores, C Moreno-Morilla
Edunovatic 2016. I Congreso Virtual internacional de Educación, Innovación y …, 2016
32016
" Mi mapa": Programa para el desarrollo de competencias de carrera en la transición de educación infantil a primaria
C Moreno-Morilla, SR Rodríguez
La alfabetización para un cambio social: Un enfoque desde los nuevos …, 2021
22021
Career guidance: A key factor in success pathways in VET (Andalusia, Spain)
S Romero-Rodríguez, E García-Jiménez, C Moreno-Morilla, ...
Trends in Vocational Education and Training Research 3, 248-257, 2020
22020
Volviendo a pensar la alfabetización a través de los métodos mixtos: un estudio desde la mirada de los alumnos, las familias y el profesorado en la Educación Primaria en España
C Moreno-Morilla, F Guzmán-Simón, E García-Jiménez
RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa 26 (2), 2020
22020
Las inferencias de comprensión textual y los géneros discursivos: Un estudio comparado entre Costa Rica y España
F Guzmán Simón, C Moreno Morilla, I Gallardo Álvarez, E García Jiménez
Revista de educación, 2019 (385), 59-86., 2019
22019
“Laying bricks to build integrated career guidance plans”: Best practices in vocational education and training in Andalusia, Spain
S Romero-Rodríguez, C Moreno-Morilla, T Mateos-Blanco
Frontiers in Psychology 13, 1001836, 2022
12022
Orientación para la construcción de la carrera y justicia social: Una experiencia de investigación-acción en las Escuelas de Segunda Oportunidad (E2O)
S Romero-Rodríguez, C Moreno-Morilla, T Mateos-Blanco
Ediciones Octaedro, 2022
12022
Rethinking literacy from a mixed-methods approach: Through the lens of pupils, families, and teachers in Spanish primary education
C Moreno Morilla, F Guzmán Simón, E García Jiménez
Universitat de València, 2020
12020
Rethinking literacy in Spanish primary education from mixed methods approach: Through lens of pupils, families and teachers
C Moreno Morilla
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20