Antonio Miguel Seoane Pardo (https://orcid.org/0000-0001-8887-3954)
Antonio Miguel Seoane Pardo (https://orcid.org/0000-0001-8887-3954)
PhD Prof. Faculty of Education, Grupo GRIAL. Universidad de Salamanca, SPAIN - Philosophy Teacher
Dirección de correo verificada de usal.es
TítuloCitado porAño
Una revisión actualizada del concepto de eLearning. Décimo Aniversario
FJ García-Peñalvo, AMS Pardo
Education in the Knowledge Society 16 (1), 119-144, 2015
3152015
GRIAL (GRupo de investigación en InterAcción y eLearning), USAL
FJ García Peñalvo, MJ Rodríguez Conde, AM Seoane Pardo, ...
Revista IE Comunicaciones. Revista Iberoamericana de Informática Educativa …, 2012
153*2012
TRAILER Project (Tagging, Recognition, Acknowledgment of Informal Learning Experiences) A Methodology to Make Learners' Informal Learning Activities Visible to the Institutions.
FJ García-Peñalvo, MÁC González, V Zangrando, AG Holgado, ...
J. UCS 19 (11), 1661-1683, 2013
1322013
Usability test of WYRED Platform
FJ García-Peñalvo, A García-Holgado, A Vázquez-Ingelmo, ...
International Conference on Learning and Collaboration Technologies, 73-84, 2018
1092018
VALS: Virtual Alliances for Learning Society
FJ García-Peñalvo, I Álvarez Navia, JR García-Bermejo Giner, ...
1002013
TRAILER project overview: Tagging, recognition and acknowledgment of informal learning experiences
FJG Peñalvo, V Zangrando, AG Holgado, MÁC González, AMS Pardo, ...
2012 International Symposium on Computers in Education (SIIE), 1-6, 2012
952012
Children and Young People Today: Initial Insights from the WYRED Project
D Griffiths, NA Kearney, FJ García-Peñalvo, AM Seoane-Pardo, F Cicala, ...
WYRED Consortium, European Union, 2017
832017
Los orígenes del tutor: Fundamentos filosóficos y epistemológicos de la monitorización para su aplicación a contextos de" e-learning"
AM Seoane Pardo, J García Carrasco, FJ García Peñalvo
Teoría de la Educación: Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2007
682007
Formalización de un modelo de formación online basado en el factor humano y la presencia docente mediante un lenguaje de patrón
AM Seoane Pardo
532014
Pedagogical Patterns and Online Teaching
AM Seoane Pardo, FJ García Peñalvo
Online Tutor 2. 0: Methodologies and Case Studies for Successful Learning …, 2014
482014
Analyzing the usability of the WYRED Platform with undergraduate students to improve its features
FJ García-Peñalvo, A Vázquez-Ingelmo, A García-Holgado, ...
Universal Access in the information society 18 (3), 455-468, 2019
452019
Patrones pedagógicos y docencia en red
AM Seoane Pardo, FJ García Peñalvo
En JA Jerónimo Montes (Ed.), Formación en Red: Aprender con Tecnologías …, 2014
402014
Improving learning object quality: moodle HEODAR implementation
C Muñoz, FJ García-Peñalvo, EM Morales, MÁ Conde, AM Seoane
International Journal of Distance Education Technologies (IJDET) 10 (4), 1-16, 2012
382012
Online Tutoring and Mentoring
AM Seoane Pardo, FJ García Peñalvo
Encyclopedia of Networked and Virtual Organizations, 1120-1127, 2008
352008
Online tutoring as quality guarantee on elearning-based lifelong learning. Definition, modalities, methodology, competences and skills
AM Seoane Pardo, FJ García Peñalvo, Á Bosom Nieto, ...
Virtual Campus 2006. Selected and Extended Papers. CEUR Workshop Proceedings …, 2006
34*2006
Philosophical and Epistemological Basis for Building a Quality Online Training Methodology
AM Seoane Pardo, FJ García Peñalvo
Advances in E-Learning: Experiences and Methodologies, 46-60, 2008
312008
Online Tutor 2.0: Methodologies and Case Studies for Successful Learning
FJ García Peñalvo, AM Seoane Pardo
IGI GLOBAL, 2014
302014
Enhancing informal learning recognition through TRAILER project
MÁ Conde-González, FJ García-Peñalvo, V Zangrando, ...
Proceedings of the Workshop on Solutions that Enhance Informal Learning …, 2013
302013
Multicultural Interdisciplinary Handbook (MIH): Tools for Learning History and Geography in a Multicultural and ICT Perspective
V Zangrando, FJ García Peñalvo, AM Seoane Pardo
Technology Enhanced Learning: Quality of Teaching and Educational Reform …, 2010
252010
Criterios de calidad en formación continua basada en e-learning. Una propuesta metodológica de tutoría on line
AM Seoane Pardo, FJ García Peñalvo
Actas del Virtual Campus 2006. V Encuentro de Universidades & eLearning, 37-48, 2006
252006
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20