Mixed methods appraisal tool (MMAT), version 2018 QN Hong, P Pluye, S Fàbregues, G Bartlett, F Boardman, M Cargo, ... Registration of copyright 1148552, 10, 2018 | 405* | 2018 |
The Mixed Methods Appraisal Tool (MMAT) version 2018 for information professionals and researchers QN Hong, S Fàbregues, G Bartlett, F Boardman, M Cargo, P Dagenais, ... Education for Information 34 (4), 285-291, 2018 | 213 | 2018 |
Técnicas de investigación social y educativa S Fàbregues Feijóo, J Meneses Naranjo, D Rodríguez Gómez, MH Paré Editorial UOC, 2016 | 149* | 2016 |
Improving the content validity of the mixed methods appraisal tool: a modified e-Delphi study QN Hong, P Pluye, S Fàbregues, G Bartlett, F Boardman, M Cargo, ... Journal of clinical epidemiology 111, 49-59. e1, 2019 | 83 | 2019 |
Internet in teachers' professional practice outside the classroom: Examining supportive and management uses in primary and secondary schools J Meneses, S Fàbregues, D Rodríguez-Gómez, G Ion Computers & Education 59 (3), 915-924, 2012 | 62 | 2012 |
Factores que influyen en la percepción de los profesores de los beneficios instruccionales de los medios educativos digitales A Badia, J Meneses, S Fàbregues, C Sigalés RELIEVE. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa 21 (2 …, 2015 | 56* | 2015 |
La introducción de las TIC en el sistema educativo español (2000-2010): un análisis comparado de las políticas autonómicas desde una perspectiva multinivel= The introduction of … J Meneses, S Fàbregues, J Jacovkis, D Rodríguez-Gómez Estudios sobre educación 27, 63-90, 2014 | 47 | 2014 |
Addressing quality in mixed methods research: A review and recommendations for a future agenda S Fàbregues, JF Molina-Azorín Quality & Quantity 51 (6), 2847-2863, 2017 | 44 | 2017 |
Gender stereotypes and attitudes towards information and communication technology professionals in a sample of Spanish secondary students M Sáinz, J Meneses, BS López, S Fàbregues Sex Roles 74 (3-4), 154-168, 2016 | 39 | 2016 |
El grupo de discusión y la observación participante en psicología S Fàbregues, M Paré Universitat Oberta de Catalunya. PID_00178045. Recuperado de http …, 2010 | 28* | 2010 |
La práctica de la investigación cualitativa en ciencias sociales y de la educación B Ballestín González, S Fàbregues Feijóo Editorial UOC, 2019 | 22 | 2019 |
¿ Por qué no hay más mujeres STEM M Sáinz, C Castaño, J Meneses, S Fàbregues, J Müller, M Rodó, ... Se buscan ingenieras, físicas y tecnólogas, 2017 | 19* | 2017 |
Fundamentals of case study research in family medicine and community health S Fàbregues, MD Fetters Family medicine and community health 7 (2), 2019 | 18 | 2019 |
From precautionary inadequacy to participatory risk management AG Hom, RM Plaza, SF Feijóo, R Palmén Futures 41 (5), 260-268, 2009 | 16 | 2009 |
Operationalizing and conceptualizing quality in mixed methods research: a multiple case study of the disciplines of education, nursing, psychology, and sociology S Fàbregues, MH Paré, J Meneses Journal of Mixed Methods Research 13 (4), 424-445, 2019 | 13 | 2019 |
Young Spanish people’s gendered representations of people working in STEM. A qualitative study M Sáinz, JL Martínez-Cantos, M Rodó-de-Zárate, MJ Romano, L Arroyo, ... Frontiers in psychology 10, 996, 2019 | 8 | 2019 |
Usos de las TIC en los centros educativos españoles S FÁBREGUES, G ION, J MENESES, J MOMINÓ, C SIGALÉS Revista Didáctica, Innovación y Multimedia, Barcelona 17, 191-199, 2010 | 8* | 2010 |
Joventut i individualització. Una comparativa intergeneracional de les desigualtats per gènere i origen social P Serracant, S Fàbregues, M Pujol, FJ Bofill VV. AA., Condicions de vida i desigualtats a Catalunya 2005, 133-180, 2006 | 8* | 2006 |
Appraising the quality of mixed methods research in nursing: A qualitative case study of nurse researchers’ views S Fàbregues, MH Paré Nursing inquiry 25 (4), e12247, 2018 | 6 | 2018 |
Reconsiderando la gestión de riesgos en entornos sociotécnicos AG Hom, RJM Plaza, R Palmén, SF Feijoó Papers: revista de sociologia, 103-126, 2009 | 6 | 2009 |