Sustaining students’ identities within the context of participatory culture. Designing, implementing and evaluating an interactive learning activity M Esteban-Guitart, P Monreal-Bosch, M Palma, I González-Ceballos Sustainability 12 (12), 4870, 2020 | 13 | 2020 |
La personalización educativa en tiempos de cambio e innovación educativa: un ejemplo ilustrativo ME Guitart, EI Vidal, JG Patiño, I González-Ceballos Aula abierta 49 (4), 395-402, 2020 | 10 | 2020 |
Meaningful learning experiences in everyday life during pandemics. A qualitative study I González-Ceballos, M Palma, JM Serra, M Esteban-Guitart Frontiers in Psychology 12, 670886, 2021 | 9 | 2021 |
Personalized education during a period of educational change and innovation. An illustrative example M Esteban-Guitart, E Iglesias, J González-Patiño, I González-Ceballos Aula Abierta, 395-403, 2020 | | 2020 |
Característiques de les experiències significatives d'aprenentatge en una mostra d’estudiants del Grau en Psicologia i Educació Social de la Universitat de Girona I González Ceballos | | 2019 |
Nuevas mirada escolares: la práctica educativa en las sociedades del siglo XXI I González Ceballos, C Zhang-Yu, M Llopart Rossell, D Subero Tomás Papeles de Trabajo sobre Cultura, Educación y Desarrollo Humano, 2019, vol …, 2019 | | 2019 |