Cápsulas de arte: memoria frente al Alzheimer MV Martínez-Vérez, PJ Albar-Mansoa, L López-Méndez, S Torres-Vega Interface-Comunicação, Saúde, Educação 24, e200128, 2020 | 9 | 2020 |
Adaptación de metodologías activas a la docencia a través del campus virtual en asignaturas del área de educación artística de Grado y Máster en la Facultad de Bellas Artes PJ Albar Mansoa, M Hernández Belver, MC Moreno Sáez, ... | 3 | 2021 |
Mediar el futuro: archivo y memoria en arte y educación S Torres-Vega Mediar el futuro: archivo y memoria en arte y educación, 2023 | 1 | 2023 |
Mabel D’Amico: Art in Everyday Living S Torres-Vega Studies in Art Education 60 (1), 75-79, 2019 | 1 | 2019 |
Defining the museum of the 21st century: evolving multiculturalism in museums in the United States F Mairesse, YSS Chung, A Leshchenko, BB Soares, J Fennessy, ... ICOM/ICOFOM, 2019 | 1 | 2019 |
Francesca Rosenberg on her experience as Director of Community, Access, and School Programs at the Museum of Modern Art (New York). S Torres-Vega, F Rosenberg Arte, individuo y sociedad 29, 297-303, 2017 | 1 | 2017 |
Art Education as a Radical Act: Untold Histories of Education at MoMA S Torres-Vega, W Woon Taylor & Francis, 2024 | | 2024 |
Mass Frustration: On the Historical Hunger for Cultural Openings and Inclusion: Inclusive Exclusions: Victor D’Amico and the Management of Diversity at MoMA Education (1935 … S Torres-Vega Art Education as a Radical Act: Untold Histories of Education at MoMA, 25-33, 2024 | | 2024 |
A Permissive International Context: On the Globality of Art: Three Breakfasts with Indira Gandhi: Prabha Sahasrabudhe’s Reminiscences of the Children’s Art Carnival in India S Torres-Vega Art Education as a Radical Act: Untold Histories of Education at MoMA, 133-147, 2024 | | 2024 |
Inclusive Exclusions: Victor D'Amico and the Management of Diversity at MoMA Education (1935–1970 and beyond) S Torres-Vega Art Education as a Radical Act, 25-33, 2024 | | 2024 |
Evaluación de recursos online y en abierto sobre la colección del MuPAI (Museo Pedagógico de Arte Infantil). N Antúnez del Cerro, M Hernández Belver, S Torres Vega, ... | | 2023 |
The STROLL course: Case Study Documentation MN Duquenne, K Nikolaos, N Ávila Valdés, C Martinez Hernández, ... | | 2023 |
Teaching Manual STROLL. Walking in the City D Szanto, N Ávila Valdés, N Kokosis, LA Nguyen Luu, MN Duquenne, ... | | 2023 |
Aulas sin cuerpos: la casa como espacio de creación ST Vega Educación artística en la era COVID, 96-101, 2023 | | 2023 |
Recursos online y en abierto sobre la colección del MuPAI (Museo Pedagógico de Arte Infantil) N Antúnez del Cerro, M Hernández Belver, D Zapatero Guillén, ... | | 2022 |
Laboratorios de mediación: Espacios participativos en el moma 1939-1972. ST Vega Encuentros. Revista de Ciencias Humanas, Teoría Social y Pensamiento Crítico …, 2022 | | 2022 |
Syllabus: STROLL, European virtual mobility through researching cities N Ávila Valdés, L Benítez Sastre, S Torres Vega, C Martinez Hernández, ... | | 2022 |
El museo como gimnasio ST Vega Arte ecosocial: otras maneras de pensar, hacer y sentir, 271-286, 2022 | | 2022 |
Analysis: Digital Teaching/Learning Erasmus+ STROLL: Walking the City-Streets Online ID: 2020-1-HU01-KA226-HE-094111 C Camilli Trujillo, L Benítez Sastre, N Ávila Valdés, D Alonso García, ... | | 2021 |
Good Practices Report: Creative methods Exploring the City/Virtual Student Mobility Erasmus+ STROLL: Walking the City-Streets Online ID: 2020-1-HU01-KA226-HE-094111 N Ávila Valdés, MÁ López Fernández-Cao, D Alonso García, ... | | 2021 |