Serious games and learning effectiveness: The case of It’sa Deal! V Guillén-Nieto, M Aleson-Carbonell Computers & Education 58 (1), 435-448, 2012 | 464 | 2012 |
Diccionario de términos de turismo y de ocio: inglés-español, spanish-english E Alcaraz Varó, B Hugues, MÁ Campos Pardillos, VM Pina Medina, ... Barcelona: Editorial Ariel,, 2000 | 66 | 2000 |
English as the medium of instruction: a response to internationalization T Morell, M Aleson-Carbonell, DB Bell, P Escabias Lloret, ... Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, 2014 | 52 | 2014 |
Serious games and learning effectiveness: The case of it's a deal M Aleson-Carbonell, V Guillén-Nieto Computers & Education 58 (1), 435-448, 2012 | 18 | 2012 |
Perfiles profesionales y competencias para las filologías M Aleson Carbonell, JB Alonso, VD Lucena, MG Seppere, LG García, ... Investigar en diseño curricular. Redes de docencia en el Espacio Europeo de …, 2005 | 17 | 2005 |
Tourism: The problems of the definition of a new ESP: A study of the didactic implications of this characterisation M Aleson-Carbonell III Congrés Internacional sobre Llengües per a Finalitats Específiques: ease …, 2000 | 15 | 2000 |
An overview of the evolution of English lexicography in the industries of leisure and tourism M Aleson-Carbonell New Approaches to Specialized English Lexicology and Lexicography, 15-46, 2011 | 13 | 2011 |
Prof-teaching: An English-medium instruction professional development program with a digital, linguistic and pedagogical approach T Morell, M Aleson-Carbonell, P Escabias-Lloret Innovation in Language Learning and Teaching 16 (4-5), 392-411, 2022 | 12 | 2022 |
Serious games and learning effectiveness: The case of Its a Deal V Guilln-Nieto, M Aleson-Carbonell Computers & Education 58 (1), 435-448, 2012 | 9 | 2012 |
La integración de los alumnos en el proceso de evaluación TM Moll, M Aleson-Carbonell, AA Jeréz, JRB Medina, CA Bellis, ... II Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: cap a l …, 2004 | 7 | 2004 |
Towards a dynamic third age: Guidelines and recommendations of the Erasmus+ BALL Project AM Guðjónsdóttir, IR Guðlaugsdóttir, HK Guðmundsson, C Bru Ronda, ... Poland: Towarzystwo Wolnej Wszechnicy Polskiej Oddzial w Lublinie. https …, 2016 | 5 | 2016 |
Research on Teaching in English: Secondary and Higher Education. Where have we been and where are we going? T Morell, M Aleson-Carbonell, M Tabuenca Cuevas Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa, 2010 | 3 | 2010 |
Translating ES P: introducing English for tourism to future translators M Aleson-Carbonell Traducción y nuevas tecnologías: herramientas auxiliares del traductor, 105-114, 2001 | 3 | 2001 |
Advertising as the Base of the Construction of the Language for Tourism: Caveats and Implications M ALESON CARBONELL LIBRO DE RESÚMENES BOOK OF ABSTRACTS 17 (1), 86, 2018 | 2 | 2018 |
Nuevas Tecnologías, multiculturalidad e inclusión: el uso de las app en un entorno cooperativo con alumnado internacional [resumen] J Belda-Medina, RM Martínez-Espinosa, G Grindlay, M Aleson-Carbonell, ... Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación, 2017 | 2 | 2017 |
Looking Forward to a Dynamic Third Age-Guidelines and Recommendations AM Guðjónsdóttir, HK Guðmundsson, IR Guðlaugsdóttir, J Björnsson, ... Towarzystwo Wolnej Wszechnicy Polskiej Oddział w Lublinie U3A Lublin, 2016 | 2 | 2016 |
La enseñanza de contenidos en inglés en el proceso de internacionalización de la Universidad de Alicante T Morell, M Aleson-Carbonell, J Belda-Medina, DB Bell, P Escabias Lloret, ... Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, 2015 | 2 | 2015 |
El aprendizaje continuo, cooperativo e informal del vocabulario en inglés a través de una aplicación de IM M Aleson-Carbonell, J Belda-Medina, C Bru Ronda, N Ruiz Armero, ... Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación, 2018 | 1 | 2018 |
Looking Forward to a Dynamic Third Age-Comparative Survey Report C Bru Ronda, VM Pina Medina, M Aleson-Carbonell, N Ruiz Armero, ... | 1 | 2016 |
CADS innovative Corpus-driven Methodology for the Academic English Instruction of Transitional Linkers. M Alesón-Carbonell, A Ryneiskaya X Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària: la …, 2012 | 1 | 2012 |