Teresa aguiar quintana
Teresa aguiar quintana
Universtity of Las Palmas de Gran Canaria
Dirección de correo verificada de ulpgc.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Assessing the effects of leadership styles on employees’ outcomes in international luxury hotels
TA Quintana, S Park, YA Cabrera
Journal of Business ethics 129 (2), 469-489, 2015
982015
The influence of service recovery and loyalty on perceived service quality: a study of hotel customers in Spain
SM Gil, S Hudson, TA Quintana
Journal of hospitality & leisure marketing 14 (2), 47-68, 2006
672006
How could traditional travel agencies improve their competitiveness and survive? A qualitative study in Spain
T Aguiar-Quintana, S Moreno-Gil, P Picazo-Peral
Tourism Management Perspectives 20, 98-108, 2016
412016
Análisis de la satisfacción del turista de paquetes turísticos respecto a las actividades de ocio en el destino: El caso de República Dominicana
SM Gil, DFC Sosa, TA Quintana
Cuadernos de Turismo, 67-84, 2002
402002
A justice framework for understanding how guests react to hotel employee (mis) treatment
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, T Aguiar-Quintana, MA Suárez-Acosta
Tourism Management 36, 143-152, 2013
372013
Diagnóstico, tendencias y estrategias de futuro para las agencias de viajes: El caso del sector español
S Moreno Gil, JT Aguiar Quintana
Estudios y perspectivas en turismo, 2006
292006
Exploring the influence of CEO extraversion and openness to experience on firm performance: The mediating role of top management team behavioral integration
Y Araujo-Cabrera, MA Suarez-Acosta, T Aguiar-Quintana
Journal of Leadership & Organizational Studies 24 (2), 201-215, 2017
262017
Motivación del turista hacia la práctica de deportes náuticos: un estudio en el destino turístico de Gran Canaria
MÁS Acosta, PZM de Lara, TA Quintana
Revista de análisis turístico, 37-48, 2013
252013
Hotel guests’ responses to service recovery: How loyalty influences guest behavior
P Zoghbi-Manrique-de-Lara, MA Suárez-Acosta, T Aguiar-Quintana
Cornell Hospitality Quarterly 55 (2), 152-164, 2014
242014
Influencia de las variables demográficas de los hoteles en la calidad percibida por los clientes
JMG Falcón, JTA Quintana
Estudios turísticos, 113-133, 2002
82002
Under-researched areas of event management in the past 15 years
T Aguiar Quintana
Journal of Tourism & Hospitality, 2015
52015
YASMINA CABRERA (2015). Assessing the effects of leadership styles on employees' outcomes in international luxury hotels
T QUINTANA, P SANGWON
Journal of Business Ethics 129 (2), 469-489, 0
5
Successful Case Studies in the Canary Islands' Tourism Industry
TA Quintana, RMB Canino
Cambridge Scholars Publishing, 2017
42017
The sequential relationships of hotel employees' perceived justice, commitment, and organizational citizenship behaviour in a high unemployment context
T Aguiar-Quintana, Y Araujo-Cabrera, S Park
Tourism Management Perspectives, 100676, 2020
12020
Macro-diseminación de la cultura maker: promoviendo competencias del siglo XXI a través de un Ideatón
J Sanabria, AL Davidson, M Romero, T Quintana
Revista de Educación a Distancia 20 (62), 2020
12020
Macro-dissemination of maker culture: fostering 21st century competencies through an Ideaton
J Sanabria, AL Davidson, M Romero, T Quintana
2020
Macro-dissemination of Maker Cultures: 21st century competencies through an Ideaton
J Sanabria, AL Davidson, M Romero, T Quintana
Revista de Educación a Distancia 20 (62), 2020
2020
Learning from Canary Islands Tourism Entrepreneurship
TA Quintana, RMB Canino
Delivering Tourism Intelligence, 2019
2019
Bodegas El Grifo: tres siglos de experiencia, crecimiento y comercialización internacional de una empresa familiar en Lanzarote (Islas Canarias)
JL Ballesteros Rodríguez, C Domínguez-Falcón, T Aguiar Quintana
Editorial Síntesis, 2019
2019
Allende Restauración: equilibrando gastronomía y crecimiento
JL Ballesteros Rodríguez, T Aguiar Quintana, C Domínguez-Falcón
Editorial Síntesis, 2019
2019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20