Rosa M. Batista-Canino
Rosa M. Batista-Canino
Dirección de correo verificada de ulpgc.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The role of intellectual capital in the success of new ventures
E Hormiga, RM Batista-Canino, A Sánchez-Medina
International Entrepreneurship and Management Journal 7 (1), 71-92, 2011
2112011
The impact of relational capital on the success of new business start‐ups
E Hormiga, RM Batista‐Canino, A Sánchez‐Medina
Journal of Small Business Management 49 (4), 617-638, 2011
1602011
The importance of the entrepreneur’s perception of “success”
EH Perez, RMB Canino
Review of International Comparative Management 10 (5), 990-1010, 2009
522009
Global Entrepreneurship Monitor. Informe GEM España 2015
I Peña, M Guerrero, JL González-Pernía, A Turró, D Urbano, I de Pablo, ...
Ed. Universidad de Cantabria, 2016
352016
Identifying and assessing valuable resources and core capabilities in public organizations
A Melián-González, RM Batista-Canino, A Sánchez-Medina
International Review of Administrative Sciences 76 (1), 97-114, 2010
302010
Tourism coopetition: An introduction to the subject and a research agenda
AF Chim-Miki, RM Batista-Canino
International Business Review 26 (6), 1208-1217, 2017
192017
The coopetition perspective applied to tourism destinations: A literature review
AF Chim-Miki, RM Batista-Canino
Anatolia 28 (3), 381-393, 2017
192017
La influencia del capital relacional en el éxito de las empresas de nueva creación
EH Pérez, RMB Canino, AJS Medina
Conocimiento, innovación y emprendedores: Camino al futuro, 89, 2007
192007
Differences in the perception and exploitation of entrepreneurial opportunities by immigrants
A Bolívar-Cruz, RM Batista-Canino, E Hormiga
Journal of Business Venturing Insights 1, 31-36, 2014
162014
Monitorización del proceso emprendedor a través del modelo de negocio
RM Batista-Canino, A Bolívar-Cruz, P Medina-Brito
Innovar 26 (61), 83-102, 2016
142016
Creación de empresas
E Genesca, M Aponte
Univ. Autònoma de Barcelona, 2003
132003
Global Entrepreneurship Monitor: Informe GEM España 2014
IP Legazkue, M Guerrero, JL González-Pernía
Ed. Universidad de Cantabria, 2015
112015
Un modelo para la medición y gestión del capital intelectual del sector turístico
RM Batista, A Melián, A Sánchez
Primer congreso internacional de sociedad de la información, 2011
11*2011
Collaborative network organisations as platform for value co-creation in tourism destinations: an analysis of Foz do Iguaçu, Brazil
AF Chim-Miki, JM Gândara, RM Batista-Canino
International Journal of Tourism Policy, 2017
92017
La investigación sobre coopetición: estado actual del conocimiento y sus implicaciones en los estudios turísticos
AFC Miki, RMB Canino
Estudios y perspectivas en turismo 25 (4), 399-415, 2016
92016
Development of a tourism coopetition model: A preliminary Delphi study
AF Chim-Miki, RM Batista-Canino
Journal of Hospitality and Tourism Management 37, 78-88, 2018
82018
El capital intelectual en las empresas de nueva creación. Influencia de los activos intangibles en el éxito empresarial
E Hormiga, RM Batista, A Sánchez
Fundación Formación y Desarrollo Profesional. Canarias, España. pp (44), 2006
82006
Partnering based on coopetition in the interorganizational networks of tourism: a comparison between Curitiba and Foz do Iguaçu, Brazil
AF Chim-Miki, RM Batista-Canino
Revista Brasileira de Gestão de Negócios-RBGN 19 (64), 219-235, 2017
72017
The relationship between culture and entrepreneurship: from cultural dimensions of GLOBE project
M Castillo-Palacio, RM Batista-Canino, A Zúñiga Collazos
Espacios, 2017
52017
Education tools for entrepreneurship
M Peris-Ortiz, JA Gómez, F Vélez-Torres, C Rueda-Armengot
Springer International Publishing, Switzerland, 2016
52016
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20