Seguir
Carlota López Aza
Carlota López Aza
Profesora Contratada Doctora. Universidad Complutense Madrid
Dirección de correo verificada de ucm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Social cognitive determinants of entrepreneurial career choice in university students
A Lanero, JL Vázquez, CL Aza
International Small Business Journal 34 (8), 1053-1075, 2016
1342016
Are students aware of university social responsibility? Some insights from a survey in a Spanish university
JL Vázquez, CL Aza, A Lanero
International Review on Public and Nonprofit Marketing 11 (3), 195-208, 2014
832014
Students’ experiences of university social responsibility and perceptions of satisfaction and quality of service
JL Vázquez, C L Aza, A Lanero
Ekonomski vjesnik: Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and …, 2015
752015
University social responsibility as antecedent of students’ satisfaction
JL Vázquez, CL Aza, A Lanero
International Review on Public and Nonprofit Marketing 13 (2), 137-149, 2016
74*2016
Citizens’ perceptions on social responsibility in public administration organizations: A case study on Spain
JL VÁZQUEZ, A L. AZA, Carlota LANERO
Transylvanian Review of Administrative Sciences 12 (48), 166-183, 2016
252016
When polarization hits corporations: the moderating effect of political ideology on corporate activism
N Villagra, J Clemente-Mediavilla, C López-Aza, J Sánchez-Herrera
Profesional de la información (EPI) 30 (6), 2021
182021
RESPONSIBLE HUMAN RESOURCES MANAGEMENT IN THE UNIVERSITY-A VIEW OF SPANISH STUDENTS.
JL VÁZQUEZ, CL AZA, ANA LANERO
Human Resources Management & Ergonomics 8 (1), 2014
142014
La Responsabilidad Social Universitaria como estrategia de marketing en la universidad
C López-Aza, A Lanero, JL Vázquez
Revista Internacional de Investigación en Comunicación aDResearch ESIC 19 (19), 2019
112019
University social responsibility as antecedent of students’ university experience
JL Vázquez, C López-Aza, A Lanero
Responsibility and sustainability 3 (3), 33-46, 2015
112015
Activismo corporativo: ¿moda o estrategia de comunicación de marca?
T Sánchez Herrera, J., López Aza C., y Pintado Blanco
Harvard Deusto. Marketing y Ventas 162, 6-13, 2020
9*2020
Companies Taking a Stand: The Effect of Corporate Activism on Wall Street
J Sanchez, T Pintado, C López-Aza
Global Business Review, 09721509221130151, 2022
62022
Students’ experiences of university social responsibility and perceptions of satisfaction and quality of service. Ekonomski Vjesnik, 28 (S)
JL Vázquez, CL Aza, A Lanero
62015
Responsabilidad y sostenibilidad: situación actual y perspectivas de tratamiento en la educación superior universitaria
C López-Aza
Universidad de León, 2016
42016
Beyond Business: Understanding the Foundations and Practices of Corporate Activism
C López Aza, T Pintado Blanco, J Sánchez Herrera
Entrepreneurship in the Fourth Sector: Entrepreneurial Ecosystems and …, 2021
22021
Apps móviles en el aula¿ son eficaces?: un análisis evolutivo de las percepciones de los estudiantes y de los efectos en su aprendizaje
C López-Aza, L Maestro, TP Blanco, JS Herrera
Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM», 141-151, 2022
12022
Activismo de marca
CL Aza
Comercial Grupo ANAYA, SA, 2020
12020
CEOs activistas: Un análisis descriptivo de los presidentes ejecutivos y sus posturas sociales y políticas
CL Aza, TP Blanco, JS Herrera
DOCFRADIS Working Papers, 2020
12020
The Side Effect of Political Standing: Corporate Activism and Its Impact on Stock Returns
TP Blanco, C López-Aza, J Sánchez, P Gutiérrez‐Rodríguez
Politics and Governance 11 (2), 2023
2023
La Comunicación Comercial y la Generación Z: una visión desde la sostenibilidad en el consumo
C López Aza, A Berrozpe Martínez, JA Bueno Álvarez, D Cordón Benito, ...
2022
¿ Hay alguien ahí?: La docencia bimodal y el uso de las aplicaciones móviles interactivas en clase
T Pintado Blanco, J Sánchez Herrera, C López Aza, L Maestro Espínola, ...
2022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20