Loading...
The system can't perform the operation now. Try again later.
Citations per year
Duplicate citations
The following articles are merged in Scholar. Their
combined citations
are counted only for the first article.
Merged citations
This "Cited by" count includes citations to the following articles in Scholar. The ones marked
*
may be different from the article in the profile.
Add co-authors
Co-authors
Follow
New articles by this author
New citations to this author
New articles related to this author's research
Email address for updates
Done
My profile
My library
Metrics
Alerts
Settings
Sign in
Sign in
Get my own profile
Cited by
All
Since 2019
Citations
1
1
h-index
1
1
i10-index
0
0
Follow
Enrique Leganés González
Doctor en Lenguas y Culturas,
Universidad de Córdoba
Verified email at uco.es
Fonética y Fonología inglesa
Articles
Cited by
Title
Sort
Sort by citations
Sort by year
Sort by title
Cited by
Cited by
Year
Revisiting the benefit of contrastive analysis for early language learning
EF Sánchez, EL González
Skopos: revista internacional de traducción e interpretación, 5-16
, 2012
1
2012
Aprovechamiento de la especialización fonetológica en el proceso de adquisición de segundas lenguas. Aplicación del brain method
EL González
Universidad de Córdoba (ESP)
, 2013
2013
Aprovechamiento de la especialización fonetológica en el proceso de adquisición de segundas lenguas. Aplicación del BRaIN Method
E Leganés González
Universidad de Córdoba, Servicio de Publicaciones
, 2013
2013
Reconsideración del beneficio del análisis contrastivo para la enseñanza temprana de las lenguas
EF Sánchez, EL González
SKOPOS. Revista Internacional de Traducción e Interpretación 1, 5-16
, 2012
2012
Reconsideración del beneficio del análisis contrastivo para la enseñanza temprana de las lenguas
E Fernández Sánchez, E Leganés González
UCOPress
, 2012
2012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–5
Show more
Privacy
Terms
Help
About Scholar
Search help