Follow
JOSÉ LUIS VÁZQUEZ BURGUETE
JOSÉ LUIS VÁZQUEZ BURGUETE
Verified email at unileon.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Quality dimensions in the public sector: municipal services and citizen’s perception
P Gutiérrez-Rodríguez, JL Vázquez-Burguete, R Vaughan, J Edwards
International Review on Public and Nonprofit Marketing 6 (1), 75-90, 2009
1052009
Pasado, presente y futuro de las dimensiones pública y social en el desarrollo conceptual del marketing
JL Vázquez-Burguete
International Review on Public and Nonprofit Marketing 1 (1), 9-34, 2004
65*2004
Entrepreneurship education in humanities and Social Sciences: are students qualified to start a business?
JL Vázquez-Burgeute, A Lanero-Carrizo, AG Raisiene, ...
Business: theory and practice 13 (1), 27-35, 2012
522012
Valoración de los factores determinantes de la calidad del servicio público local: un análisis de la percepción de los ciudadanos y sus repercusiones sobre la satisfacción y …
P Gutiérrez-Rodríguez, JL Vázquez-Burguete, P Cuesta-Valiño
INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales 20, 139-156, 2010
512010
The effects of corporate social responsibility on customer-based brand equity: Spanish hypermarket case
P Gutiérrez-Rodríguez, P Cuesta-Valiño, JL Vázquez-Burguete
Economic research-Ekonomska istraživanja 30 (1), 290-301, 2017
392017
The Transformation of Municipal Services: towards Quality in the Public Sector.
P Gutiérrez-Rodríguez, JL Vázquez-Burguete, R Vaughan, J Edwards
Theoretical & Applied Economics 16 (2), 3-16, 2009
372009
Internal corporate social responsibility for sustainability
MI Sánchez-Hernández, JL Vázquez-Burguete, MP García-Miguélez, ...
Sustainability 13 (14), 7920, 2021
322021
SELF-DETERMINATION, CLEAN CONSCIENCE, OR SOCIAL PRESSURE? UNDERLYING MOTIVATIONS FOR ORGANIC CONSUMPTION AMONG YOUNG CONSUMERS
C Sahelices-Pinto, JL Vázquez-Burguete, A Lanero-Carrizo
18th International Congress of the International Association on Public and …, 2019
312019
Evaluación de la conducta emprendedora en estudiantes universitarios: implicaciones para el diseño de programas académicos
A Lanero-Carrizo, JL Vázquez-Burguete, P Gutiérrez-Rodríguez, ...
Pecvnia: Revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales de la …, 2011
24*2011
Corporate social responsibility and consumer behavior in the cosmetics sector: a study in the Spanish context
JL Vázquez-Burguete, C Sahelices-Pinto, A Lanero-Carrizo
International Review on Public and Nonprofit Marketing 14 (3), 375-390, 2017
162017
Factores sociocognitivos en el desarrollo de la iniciativa emprendedora en la educación superios universitaria
AL Carrizo, JLV Burguete, AM Adánez
Universidad Complutense de Madrid, 2011
152011
Ewom and 2.0 opinion leaders in the food context: A study with a sample of Spanish food-related weblogs
C Sahelices-Pinto, A Lanero-Carrizo, JL Vázquez-Burguete, ...
Journal of Food Products Marketing 24 (3), 328-347, 2018
132018
La Responsabilidad Social Universitaria como estrategia de marketing en la universidad
C López-Aza, JL Vázquez-Burguete, A Lanero-Carrizo
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, 68-85, 2019
112019
Algunas consideraciones sobre la ética en el mercado
M Díaz-Méndez, P Gutiérrez-Rodríguez, JL Vázquez-Burguete
Pecvnia. Revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales de la …, 2007
11*2007
An approach to measuring perceived quality of life in the city through a formative multidimensional perspective
MW Schlesinger, A Cervera-Taulet, HM Alves, JL Vázquez-Burguete
Entrepreneurial and Innovative Practices in Public Institutions, 59-79, 2016
102016
Social commitment or self-interest? Effect of responsible practices performance motivations of firms on the consumer decision-making process
C Sahelices-Pinto, A Lanero-Carrizo, JL Vázquez-Burguete
Journal of Marketing Communications 24 (3), 304-319, 2018
82018
Valoración de los factores determinantes de la calidad del servicio público local: un análisis de la percepción de los ciudadanos y sus repercusiones sobre la satisfacción y …
P Gutiérrez-Rodríguez, JL Vázquez-Burguete, P Cuesta-Valiño
Innovar 20, 139-156, 2010
82010
Delimitación desde un punto de vista conceptual del marketing público, el marketing no lucrativo y otras ramas del marketing directamente relacionadas
JL Vázquez-Burguete, JL Placer-Galán
I Jornadas Internacionales de Marketing Público y No Lucrativo: León, 18 y …, 2002
82002
Cinco temas de introducción al marketing público
JL Vázquez-Burguete, JL Placer-Galán
Imprenta Moderna León, Spain, 1-112, 2000
82000
Handbook of Quantum Gravity
R Gambini, J Olmedo, J Pullin
Springer, 2023
7*2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20