La profesión docente en contextos de cambio: el docente global en la sociedad de la información M Dorfsmani Revista de Educación a Distancia (RED), 2012 | 150 | 2012 |
The coping of academic staff with an extreme situation: The transition from conventional teaching to online teaching M Dorfsman, G Horenczyk Education and Information Technologies 27 (1), 267-289, 2022 | 30 | 2022 |
El componente vivencial como factor central en la integración de tecnologías para la enseñanza y la investigación. M Dorfsman Revista de Educación a Distancia (RED), 2011 | 18 | 2011 |
Educational approaches and contexts in the development of a heritage museum MI Dorfsman, G Horenczyk Journal of Experiential Education 41 (2), 170-186, 2018 | 17 | 2018 |
El educador en línea: más allá de la digitalidad M Dorfsman Revista de Educación a Distancia (RED), 2018 | 16 | 2018 |
El cambio pedagógico en la docencia universitaria en los tiempos de Covid-19 MI Dorfsman, G Horenczyk Revista de Educación a Distancia (RED) 21 (67), 2021 | 14 | 2021 |
The development of discourse in the online environment: between technology and multiculturalism MI Dorfsman International Journal of Educational Technology in Higher Education 15, 1-18, 2018 | 8 | 2018 |
Enseñanza y Tecnologías en el Nivel Superior: La “enseñanza aumentada” y el “docente global” M Dorfsman Revista De Educación a Distancia (RED), 2013 | 7 | 2013 |
El método micro-textual como herramienta de análisis de foros en línea en contextos multiculturales MI Dorfsman Revista de Educación a Distancia (RED), 2016 | 5 | 2016 |
La dimensión ideológico-identitaria en un proyecto multicultural de educación museal M Dorfsman, G Horenczyk Revista de Educación a Distancia (RED), 2014 | 5 | 2014 |
Sobre el lugar de los contenidos, la interacción y el tutor en un modelo de enseñanza en línea M Dorfsmani Revista de Educación a Distancia (RED), 2012 | 5 | 2012 |
Experienced, Enthusiastic and Cautious: Pedagogy Profiles in Emergency and Post-Emergency M Dorfsman, G Horenczyk Education Sciences 12 (11), 756, 2022 | 3 | 2022 |
Pedagogical change in university teaching undergoing COVID-19 M Dorfsman, G Horenczyk RED-Rev. Educ. Distancia, 27-27, 2021 | 1 | 2021 |
The online educator: beyond digitaly M Dorfsman Red-Revista De Educacion A Distancia, 2018 | 1 | 2018 |
Directions in the development of discourse in an online multicultural environment M Dorfsman EDULEARN17 Proceedings, 8088-8097, 2017 | 1 | 2017 |
The micro-textual method as a tool for analysis of online forums in multicultural contexts MI Dorfsman Red-Revista De Educacion a Distancia, 2016 | 1 | 2016 |
Método micro-textual, enseñanza en línea, enseñanza multicultural MI Dorfsman Universidad de Murcia, 2016 | | 2016 |
Teaching and Technology in Higher Education: The" Augmented Teaching" and the" Global Teacher" MI Dorfsman RED-REVISTA DE EDUCACION A DISTANCIA, 2013 | | 2013 |
About the Functions of Contents, Interaction and Tutor’s Role in a Developing On-Line Teaching Model: Students’ Conceptions and their Didactic Inferences MI Dorfsman | | |
IN NORTH AMERICA A Pomson, M Dorfsman, F Glagovsky | | |