Mindfulness y educación: posibilidades y límites P Palomero Fernández, D Valero Errazu Revista interuniversitaria de formación del profesorado, 2016 | 80 | 2016 |
Interactive groups for immigrant students: a factor for success in the path of immigrant students D Valero, G Redondo-Sama, C Elboj International Journal of Inclusive Education 22 (7), 787-802, 2018 | 59 | 2018 |
La Universidad del Espacio Europeo de Educación Superior ante el abandono de los estudios de grado. Causas y propuestas estratégicas de prevención T Íñiguez, CE Saso, DV Errazu Educar 52 (2), 285-313, 2016 | 38* | 2016 |
How Much Is One Life Worth? The Right to Equity Healthcare for Improving Older Patients’ Health Infected by COVID-19 G Merodio, M Ramis-Salas, D Valero, A Aubert Sustainability 12 (17), 6848, 2020 | 30 | 2020 |
Hacia una Sociedad de la Información inclusiva. Competencia tecnológica y habilidades relacionadas con las Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC) de los adultos … T Iñiguez-Berrozpe, D Valero-Errazu, C Elboj-Saso Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos …, 2018 | 26 | 2018 |
Relations with the educational community and transformative beliefs against gender-based violence as preventive factors of sexual violence in secondary education C Elboj-Saso, T Iñiguez-Berrozpe, D Valero-Errazu Journal of interpersonal violence 37 (1-2), 578-601, 2022 | 21 | 2022 |
La competencia intercultural en las organizaciones: una aproximación teórica CE Saso, DV Errazu, TI Berrozpe, CG Bahillo Revista Internacional de Organizaciones= International Journal of …, 2017 | 21 | 2017 |
Uso de Twitter en los MOOC: Nuevas formas de interacción juvenil y su influencia en el aprendizaje C Marta-Lazo, D Valero-Errazu, JAG Barroso Revista Latina de Comunicación Social, 1333-1352, 2018 | 16 | 2018 |
Comparing the use of flipped classroom in combination with problem-based learning or with case-based learning for improving academic performance and satisfaction APE Bárbara Oliván-Blázquez, Alejandra Aguilar-Latorre, Santiago Gascón ... Active Learning in Higher Education, 14697874221081550, 2022 | 14* | 2022 |
Social work and the Roma community: elements to improve current practices D Valero, C Elboj, T Plaja, A Munté Pascual European Journal of Social Work 24 (6), 978-989, 2021 | 14 | 2021 |
Development and validation of a mobile application as an adjuvant treatment for people diagnosed with long COVID-19: protocol for a co-creation study of a health asset and an … M Samper-Pardo, S León-Herrera, B Oliván-Blázquez, B Benedé-Azagra, ... International Journal of Environmental Research and Public Health 20 (1), 462, 2022 | 12 | 2022 |
Social Impact Indicators in the context of the Roma Community: Contributions to the debate on methodological implications A Munté-Pascual, A Khalfaoui, D Valero, G Redondo-Sama International Journal of Qualitative Methods 21, 16094069211064668, 2022 | 11 | 2022 |
Inclusive Immigrant Student Education: Lessons from the United States, Canada and Australia D Valero, TP Vinas REMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 7 (3), 316-338, 2017 | 9* | 2017 |
Mental Health and Access to Information in Times of COVID-19: The Role of Social Work AC Romea, D Valero, C Elboj, P Melgar International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (8), 4483, 2022 | 6 | 2022 |
Conciliación familiar y laboral también en las aulas del EEES. Una propuesta para prevenir el abandono de los estudios de Grado por motivos extra-académicos C Elboj, T Iñiguez, D Valero Actas del XI Congreso español de sociología “Crisis y cambio: propuestas …, 2013 | 6 | 2013 |
Las emprendedoras en el medio rural. El caso de estudio del Somontano aragonés C Serrano Martínez, C Gómez Bahillo, D Valero Errazu Rev. int. organ., 2020 | 4 | 2020 |
Sociedad red, arte dialogado y demopoiesis: El Ecce Homo de Borja JA Bergua, C Serrano, D Valero, M Plumed International Review of Sociology 23 (2), 482-498, 2013 | 4* | 2013 |
Uso de Twitter en los MOOC: Nuevas formas de interacción juvenil y su influencia en el aprendizaje CM Lazo, DV Errazu, JAG Barroso Revista Latina de Comunicación Social, 9, 2018 | 3* | 2018 |
El Trabajo en Didáctica de Ciencias Sociales a través de los Grupos Interactivos. Una Práctica Educativa de Éxito DV Errazu, TÍ Berrozpe Clío: History and History Teaching., 29, 2015 | 3 | 2015 |
Apoyo socioemocional para alumnado inmigrante como factor de éxito escolar D Valero-Errazu, C Elboj-Saso, A Munté-Pascual Magis. Revista Internacional de Investigación en Educación 15, 1-22, 2022 | 2 | 2022 |