Follow
Victoria Iñigo
Victoria Iñigo
Verified email at unir.net
Title
Cited by
Cited by
Year
Validación de constructo de un instrumento para medir la competencia digital docente de los profesores (CDD)/Construct validation of a questionnaire to measure teachers …
J Tourón, D Martín, N Asencio, S Pradas, V Íñigo
Revista española de pedagogía, 25-54, 2018
436*2018
Validación de rúbrica para evaluación de e-actividades diseñadas para el logro de competencias digitales docentes
B Marcano, V Íñigo, JMS Ramírez
Apuntes Universitarios 10 (2), 115-129, 2020
302020
Multivariate statistical and GIS-based approach for the identification of Mn and Ni concentrations and spatial variability in soils of a humid Mediterranean environment: La …
V Iñigo, M Andrades, JI Alonso-Martirena, A Marín, R Jiménez-Ballesta
Water, Air, & Soil Pollution 222 (1), 271-284, 2011
252011
Lead and cadmium in soils of La Rioja vineyards, Spain
A Marín, M Andrades, V Iñigo, R Jiménez‐Ballesta
Land Degradation & Development 27 (4), 1286-1294, 2016
232016
Flipped Classroom y la adquisición de competencias en la enseñanza universitaria online
VI Mendoza
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, 472-479, 2015
212015
Spatial variability of cadmium and lead in natural soils of a humid Mediterranean environment: La Rioja, Spain
V Iñigo, MS Andrades, JI Alonso-Martirena, A Marín, R Jiménez-Ballesta
Archives of environmental contamination and toxicology 64 (4), 594-604, 2013
212013
Evaluation of the copper and zinc contents of soils in the vineyards of La Rioja (Spain)
V Iñigo, A Marín, M Andrades, R Jiménez-Ballesta
Environments 7 (8), 55, 2020
122020
Background values and distribution trends of Cu and Zn in soils of humid Mediterranean environment
V Iñigo, MS Andrades, JI Alonso-Martirena, A Marín, R Jiménez-Ballesta
Chemistry and Ecology 30 (3), 252-266, 2014
92014
Design and Validation of an Assessment Rubric of Relevant Competencies for Employability.
JM Sánchez-Ramírez, V Íñigo-Mendoza, B Marcano, C Romero-García
Journal of Technology and Science Education 12 (2), 429-436, 2022
82022
Percepción personal de una actividad de creación de contenido colaborativo de estudiantes del Máster de Formación del Profesorado
BEM Lárez, VÍ Mendoza, JMS Ramírez
Edmetic 6 (2), 168-184, 2017
82017
Agroecological analysis of cucumber (Cucumis Sativus L.) crops in orchards in a Mediterranean environment
FJ GarcÃa-Navarro, V Iñigo, C Asensio
Journal of Agriculture and Crops 4 (3), 16-28, 2018
72018
Evaluación de competencias en el Máster en Formación de Profesorado: un estudio exploratorio en una actividad de foro
RG Fernández, AL Gómez, D Calderón-Garrido, V Iñigo
Revista Educación y Tecnología 7 (12), 1-16, 2018
32018
Mn and Ni contents in soils of a qualified denomination of origin region: Rioja DO Ca, Spain
A Marín, MS Andrades, V Iñigo, R Jiménez-Ballesta
International Journal of Environmental Studies 73 (1), 32-47, 2016
32016
Soil spatial variability in the vineyards of La Rioja PDOC (Spain)
V Iñigo, Á Marín, MS Andrades, R Jiménez-Ballesta
International Journal of Environmental Studies 79 (3), 502-512, 2022
2022
Diseño de un proceso de dirección de TFM adaptado a la enseñanza universitaria en línea
V Iñigo, CM Jiménez Fernández, MT Santa María Fernández
Aranzadi, 2022
2022
Virtualización en la detección de parámetros relacionados con el acoso escolar mediante orden sistémico educativo situacional
JE Valle, EC León, VI Mendoza, EMN Hervías
Escenarios y recursos para la enseñanza con tecnología: desafíos y retos …, 2022
2022
Pedogeochemical contents and distribution of some potential toxic elements (PTEx) in vineyard soils of Rioja DOCa.
A Marín, V Iñigo, M Andrades, R Jiménez-Ballesta
2021
Potential toxic elements reference values and spatial variability in natural soils of La Rioja.
V Iñigo, M Andrades, Á Marín, R Jiménez-Ballesta
2021
Desarrollo de un proceso de dirección de TFM adaptado a la enseñanza universitaria en línea
MT ÍÑIGO MENDOZA, V., JIMÉNEZ FERNÁNDEZ, C.M. y SANTA MARÍA FERNÁNDEZ
Congreso Universitario Internacional sobre Comunicación, Innovación …, 2021
2021
Orden sistémico educativo situacional (OSES) como metodología para detectar el acoso escolar
JE Valle, EC León, VI Mendoza, EMN Hervías
Convergencia entre educación y tecnología: hacia un nuevo paradigma: XXIV …, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20