Lenguaje excluyente y género C Pereiro, SR Barcia Actas do XIII Congreso Internacional de Lingüística Xeral: Vigo, 13-15 de …, 2018 | 25* | 2018 |
Dos tipos de sujetos posverbales M Leonetti, M Díaz, G Vaamonde, A Varela, MC Cabeza, ... Actas do xiii Congreso Internacional de Lingüística Xeral, 532-538, 2018 | 2 | 2018 |
Socialización bilingüe infantil nunha escola de Vigo (Galicia). Estudo lonxitudinal de nenos de 4 e 5 anos de contornas familiares castelán-falantes alfabetizados en galego … M Díaz Ferro Tradución e lingüística, 2021 | 1 | 2021 |
Socialización bilingüe infantil en Galicia: o uso de diminutivos galego-castelán na aula de 4 anos MD Ferro Novas perspectivas na lingüística aplicada, 221-230, 2018 | 1 | 2018 |
Socialización bilingüe infantil en Galicia: la interacción maestra-niños en las secuencias de elaboración gestual de las letras MD Ferro E-Aesla, 390-399, 2017 | 1 | 2017 |
Socialización bilingüe infantil en Galicia: estrategias de refuerzo de la imagen positiva en el aula de Educación Infantil MD Ferro Lingüística prospectiva: tendencias actuales en estudios de la lengua entre …, 2020 | | 2020 |
Socialización bilingüe infantil en Galicia: secuencias conversacionais de chamada de atención nunha aula de educación infantil M Díaz-Ferro Madrygal: Revista de Estudios Gallegos 22, 259, 2019 | | 2019 |
Socialización Bilingüe en Galicia: Enumeración de Contribuciones en un Aula de Educación Infantil MD Ferro IV International Colloquium Proceedings, 119, 2018 | | 2018 |
Actas do XIII Congreso Internacional de Lingüística Xeral: Vigo, 13-15 de xuño de 2018 M Díaz Ferro, G Dos Santos Vaamonde, A Varela Suárez, C Pereiro, ... Lingua española, 2018 | | 2018 |
Socialización bilingüe infantil en Galicia: estratexias de cortesía nunha aula de Educación Infantil MD Ferro Actas do XIII Congreso Internacional de Lingüística Xeral: Vigo, 13-15 de …, 2018 | | 2018 |
SOCIALIZACIÓN BILINGÜE INFANTIL EN GALICIA: SE-CUENCIAS DE REALIZACIÓN PICTOGRÁFICA DE LAS LETRAS EN CLASES DE 4 Y 5 AÑOS DE EDUCACIÓN IN-FANTIL MD Ferro E-Aesla, 245-254, 2018 | | 2018 |
LIBRO DE RESUMOS M Díaz, G Vaamonde, A Varela, MC Cabeza, JM García-Miguel, ... | | |