Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot15 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Vivien Hodgsonprofessor of networked management learning, Lancaster UniversityCorreu electrònic verificat a lancaster.ac.uk
- Peter GoodyearThe University of SydneyCorreu electrònic verificat a sydney.edu.au
- Anesa HoseinAssociate Professor in Higher Education, University of SurreyCorreu electrònic verificat a surrey.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaCorreu electrònic verificat a unisa.edu.au
- Thomas RybergProfessor, Aalborg UniversityCorreu electrònic verificat a hum.aau.dk
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyCorreu electrònic verificat a qut.edu.au
- Maria ZeniosUCLan CyprusCorreu electrònic verificat a uclan.ac.uk
- Gregor KennedyThe University of MelbourneCorreu electrònic verificat a unimelb.edu.au
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityCorreu electrònic verificat a open.ac.uk
- Niall SclaterUniversity of AmsterdamCorreu electrònic verificat a sclater.com
- Caroline HaythornthwaiteProfessor, School of Information Studies, Syracuse UniversityCorreu electrònic verificat a syr.edu
- Doug ClowIndependent ScholarCorreu electrònic verificat a dougclow.org
- Peter B. SloepProfessor emeritus of Technology Enhanced LearningCorreu electrònic verificat a ou.nl
Segueix
Chris Jones
Emeritus Professor of Research in Educational Technology, Liverpool John Moores University
Correu electrònic verificat a ljmu.ac.uk