Crea el meu perfil
Coautors
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsCorreu electrònic verificat a tudelft.nl
- Paul WebleyProfessor of Economic Psychology, University of LondonCorreu electrònic verificat a soas.ac.uk
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyCorreu electrònic verificat a tue.nl
- Rudy MoenaertCorreu electrònic verificat a tias.edu
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- jan schoormansCorreu electrònic verificat a tudelft.nl
- Rik PietersTilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- Luk Van LangenhoveIES VUB - BSoG VUBCorreu electrònic verificat a vub.be
- John ScholzEppes Professor of Political Science, Florida State UniversityCorreu electrònic verificat a fsu.edu
- Gerrit AntonidesProfessor of Economics of Consumers and Households, Wageningen UniversityCorreu electrònic verificat a wur.nl
- Jack van der VeenHoogleraar Supply Chain Management, NyenrodeCorreu electrònic verificat a nyenrode.nl
- B. Joseph Pine IIStrategic Horizons LLPCorreu electrònic verificat a StrategicHorizons.com
- Maggie GeuensProfessor Marketing, Ghent UniversityCorreu electrònic verificat a ugent.be
- Désirée van GorpProfessor International BusinessCorreu electrònic verificat a nyenrode.nl
Segueix
Henry Robben
Professor of Marketing, Nyenrode Business University
Correu electrònic verificat a nyenrode.nl - Pàgina d'inici