Follow
García-Jurado, A.
García-Jurado, A.
Verified email at us.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Evaluating the role of gamification and flow in e-consumers: millennials versus generation X
A García-Jurado, P Castro-González, M Torres-Jiménez, ...
Kybernetes 48 (6), 1278-1300, 2018
542018
Does gamification engage users in online shopping?
A García-Jurado, M Torres-Jiménez, AL Leal-Rodríguez, ...
Electronic Commerce Research and Applications 48, 101076, 2021
202021
Towards Digital Sustainability: Profiles of Millennial Reviewers, Reputation Scores and Intrinsic Motivation Matter
A García-Jurado, JJ Pérez-Barea, F Fernández-Navarro
Sustainability 13 (6), 3297, 2021
42021
Validación de la escala de engagement y efectos de la gamificación en el e-commerce español
A García-Jurado, M Torres-Jiménez, P Castro-González, ...
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017), p 516-535, 2017
22017
EFFECTIVENESS OF THE EMOTIONAL AND SOCIAL CAPABILITIES APPROACH IN UNIVERSITY STUDENTS
JJ Pérez-Barea, A García-Jurado, D Taskan
EDULEARN20 Proceedings, 6668-6668, 2020
2020
Enfoques metodológicos para medir el efecto de la gamificación en la intención de uso del comercio electrónico: aplicación al mercado español
A García Jurado
Universidad de Córdoba, UCOPress, 2019
2019
Gamificación y e-Loyalty en e-commerce: Millennials vs Generación X
A García-Jurado, M Torres-Jiménez, P Castro-González
Creando Redes Doctorales, 633-636, 2019
2019
Efecto de la gamificación en la intención de uso de aplicaciones móviles con fines sociales
A García Jurado, M Torres Jiménez, P Castro González
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–8