Emulation and mimicry in school students with typical development and with high functioning autism L Jiménez, MJ Lorda, C Méndez Journal of autism and developmental disorders 44, 1597-1608, 2014 | 16 | 2014 |
Condicionamiento con estímulos enmascarados: Desarrollo de Efectos de Priming como Evidencia de Aprendizaje Asociativo no Consciente L Jiménez, MJ Lorda, C Méndez Studies in Psychology 14 (49), 33-50, 1993 | 10 | 1993 |
Aprendizaje implícito, atención y coincidencia en una tarea de tiempo de reacción serial L Jiménez, CM Paz, MJ Lorda Revista de psicología general y aplicada: Revista de la Federación Española …, 1993 | 9 | 1993 |
Proportion of conflict, contingency learning, and recency effects in a Stroop task L Jiménez, D Gallego, O Agra, MJ Lorda, C Méndez Quarterly Journal of Experimental Psychology 75 (8), 1528-1540, 2022 | 8 | 2022 |
Aprendizaje implícito: tres aproximaciones a la cuestión del aprendizaje sin conciencia L Jiménez, C Méndez, MJ Lorda Estudios de Psicología 15 (51), 99-126, 1994 | 8 | 1994 |
Mimicry deficits in autism are not just storm effects L Jimenez, J Ortiz-Tudela, C Mendez, MJ Lorda Research in Autism Spectrum Disorders 17, 64-69, 2015 | 5 | 2015 |