Seguir
Pilar Méndez
Pilar Méndez
Doctor en Educación, profesora Universidad Distrital
Dirección de correo verificada de udistrital.edu.co
Título
Citado por
Citado por
Año
Antibacterial activity of hen egg white lysozyme denatured by thermal and chemical treatments
R Vilcacundo, P Méndez, W Reyes, H Romero, A Pinto, W Carrillo
Scientia pharmaceutica 86 (4), 48, 2018
712018
Linguistic Colonialism in the English Language Textbooks of Multinational Publishing Houses.
JE Soto-Molina, P Méndez
HOW 27 (1), 11-28, 2020
402020
Mentoring in pre-service teaching: from reflection on practice to a didactic proposal
SX Bonilla, P Méndez Rivera
Actualidades pedagógicas 1 (52), 79-90, 2008
382008
Diseño, implementación y evaluación de prácticas pedagógicas en un programa de Licenciatura con énfasis en inglés
PE Méndez, X Bonilla
Colombian Applied Linguistics Journal 18 (2), 49-66, 2016
172016
English Teachers' Subjectivities: Contesting and Resisting Must-Be Discourses.
P Méndez, E Garzón, R Noriega-Borja
English Language Teaching 12 (3), 65-76, 2019
162019
Understanding student-teachers’ performances within an inquiry-based practicum
PM Rivera, FP Gómez, J de Caldas
English Language Teaching 10 (4), 127-139, 2017
142017
Sujeto maestro en Colombia, luchas y resistencias
P Méndez
Editorial Universidad Santo Tomás, 2017
132017
El estatuto del maestro
P Méndez
Revista colombiana de educación, 67-88, 2014
132014
Constitución de sujeto maestro en prácticas de resistencia en Colombia
PE Mendez
Enunciación 21 (1), 15-30, 2016
122016
Linguistic colonialism in the English language textbooks of multinational publishing houses. HOW Journal, 27 (1), 11-28
JE Soto-Molina, P Méndez
102020
English teacher: subjetividad en inglés en Bogotá
P Méndez-Rivera, E Garzón, R Noriega, F Rodríguez, G Osorio
Editorial Universidad Distrital Francisco José de Caldas, 2020
92020
La escritura de textos con fines académicos, una revisión de los textos de universitarios principiantes
PE Méndez-Rivera
Los desafíos de la lectura y la escritura en la educación superior: caminos …, 2008
82008
Teachers' identities under the magnifying glass in the EFL field: Crossing intellectual borders
P Méndez, A Clavijo
Colombian Applied Linguistics Journal 19 (1), 7-10, 2017
72017
Discurso: Espacio para la constitución del sujeto
P Méndez
Colombian Applied Linguistics Journal 14 (1), 180-193, 2012
52012
Engaging in Decolonial ‘Pedagogizations’ at a Colombian Doctoral Teacher Education Program in English Language Teaching
H Castañeda-Peña, P Méndez-Rivera
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura 27 (3), 804-821, 2022
32022
Flipped classroom to foster intercultural competence in english learners
JE Soto-Molina, P Méndez-Rivera
Panorama 15 (2 (29)), 32-51, 2021
32021
Aula invertida para fortalecer la competencia intercultural de estudiantes de inglés
JES Molina, PM Rivera
Panorama 15 (29), 2, 2021
32021
Schoolteachers' Resisted Images: Facing Stereotypes and Affirming Identities.
P MÊndez
International Education Studies 11 (5), 100-109, 2018
32018
Design, implementation and evaluation of teaching practices in a Bachelor program with emphasis in English
PE Méndez, X Bonilla
Colombian Applied Linguistics Journal 18 (2), 49-66, 2016
32016
Decolonial approach to the intercultural bilingual curriculum: from theory to practice.
JE Soto-Molina, P Méndez-Rivera
Revista Interamericana de Investigación, Educación y Pedagogía-RIIEP 15 (1), 2022
22022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20