Antibacterial activity of hen egg white lysozyme denatured by thermal and chemical treatments R Vilcacundo, P Méndez, W Reyes, H Romero, A Pinto, W Carrillo Scientia pharmaceutica 86 (4), 48, 2018 | 71 | 2018 |
Linguistic Colonialism in the English Language Textbooks of Multinational Publishing Houses. JE Soto-Molina, P Méndez HOW 27 (1), 11-28, 2020 | 40 | 2020 |
Mentoring in pre-service teaching: from reflection on practice to a didactic proposal SX Bonilla, P Méndez Rivera Actualidades pedagógicas 1 (52), 79-90, 2008 | 38 | 2008 |
Diseño, implementación y evaluación de prácticas pedagógicas en un programa de Licenciatura con énfasis en inglés PE Méndez, X Bonilla Colombian Applied Linguistics Journal 18 (2), 49-66, 2016 | 17 | 2016 |
English Teachers' Subjectivities: Contesting and Resisting Must-Be Discourses. P Méndez, E Garzón, R Noriega-Borja English Language Teaching 12 (3), 65-76, 2019 | 16 | 2019 |
Understanding student-teachers’ performances within an inquiry-based practicum PM Rivera, FP Gómez, J de Caldas English Language Teaching 10 (4), 127-139, 2017 | 14 | 2017 |
Sujeto maestro en Colombia, luchas y resistencias P Méndez Editorial Universidad Santo Tomás, 2017 | 13 | 2017 |
El estatuto del maestro P Méndez Revista colombiana de educación, 67-88, 2014 | 13 | 2014 |
Constitución de sujeto maestro en prácticas de resistencia en Colombia PE Mendez Enunciación 21 (1), 15-30, 2016 | 12 | 2016 |
Linguistic colonialism in the English language textbooks of multinational publishing houses. HOW Journal, 27 (1), 11-28 JE Soto-Molina, P Méndez | 10 | 2020 |
English teacher: subjetividad en inglés en Bogotá P Méndez-Rivera, E Garzón, R Noriega, F Rodríguez, G Osorio Editorial Universidad Distrital Francisco José de Caldas, 2020 | 9 | 2020 |
La escritura de textos con fines académicos, una revisión de los textos de universitarios principiantes PE Méndez-Rivera Los desafíos de la lectura y la escritura en la educación superior: caminos …, 2008 | 8 | 2008 |
Teachers' identities under the magnifying glass in the EFL field: Crossing intellectual borders P Méndez, A Clavijo Colombian Applied Linguistics Journal 19 (1), 7-10, 2017 | 7 | 2017 |
Discurso: Espacio para la constitución del sujeto P Méndez Colombian Applied Linguistics Journal 14 (1), 180-193, 2012 | 5 | 2012 |
Engaging in Decolonial ‘Pedagogizations’ at a Colombian Doctoral Teacher Education Program in English Language Teaching H Castañeda-Peña, P Méndez-Rivera Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura 27 (3), 804-821, 2022 | 3 | 2022 |
Flipped classroom to foster intercultural competence in english learners JE Soto-Molina, P Méndez-Rivera Panorama 15 (2 (29)), 32-51, 2021 | 3 | 2021 |
Aula invertida para fortalecer la competencia intercultural de estudiantes de inglés JES Molina, PM Rivera Panorama 15 (29), 2, 2021 | 3 | 2021 |
Schoolteachers' Resisted Images: Facing Stereotypes and Affirming Identities. P MÊndez International Education Studies 11 (5), 100-109, 2018 | 3 | 2018 |
Design, implementation and evaluation of teaching practices in a Bachelor program with emphasis in English PE Méndez, X Bonilla Colombian Applied Linguistics Journal 18 (2), 49-66, 2016 | 3 | 2016 |
Decolonial approach to the intercultural bilingual curriculum: from theory to practice. JE Soto-Molina, P Méndez-Rivera Revista Interamericana de Investigación, Educación y Pedagogía-RIIEP 15 (1), 2022 | 2 | 2022 |