Carmina Fandos Herrera
Carmina Fandos Herrera
Profesora Titular de Marketing, Universidad de Zaragoza
Dirección de correo verificada de unizar.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Intrinsic and extrinsic quality attributes, loyalty and buying intention: an analysis for a PDO product
C Fandos, C. and Flavián
British Food Journal 108 ((8)), 646-662., 2006
3482006
Consumer satisfaction: A key factor of consumer loyalty and buying intention of a PDO food product
C Espejel, Joel., Fandos, Carmina., Flavian
British Food Journal 110 (Número 9), 865-881, 2008
186*2008
The role of intrinsic and extrinsic quality attributes on consumer behaviour for traditional food products
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Managing Service Quality: An International Journal, 2007
1302007
Turismo gastronómico: estrategias de marketing y experiencias de éxito
C Flavián Blanco, C Fandos Herrera
Turismo gastronómico, 0-0, 2011
107*2011
Consequences of consumer trust in PDO food products: the role of familiarity
CF Herrera, CF Blanco
Journal of Product & Brand Management, 2011
892011
The influence of consumer involvement on quality signals perception
J Espejel, C Fandos, C Flavián
British Food Journal, 2009
612009
Wine marketing strategies in Spain
J Espejel, C Fandos
International Journal of Wine Business Research, 2009
512009
Antecedents of consumer commitment to a PDO wine: an empirical analysis of Spanish consumers
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Journal of wine research 22 (3), 205-225, 2011
382011
Gastronomy’s importance in the development of tourism destinations in the world
C Fandos-Herrera, J Blanco-Herranz, JM Puyuelo-Arilla
Global Report on Food Tourism, UNWTO 4 (1), 6-9, 2012
37*2012
The influence of consumer degree of knowledge on consumer behavior: the case of Spanish olive oil
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Journal of Food Products Marketing 15 (1), 15-37, 2008
362008
What may lead you to recommend and revisit a hotel after a service failure instead of complaining?
O Aguilar-Rojas, C Fandos-Herrera, C Flavián-Blanco
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2015
292015
La importancia de las DOP como indicadores de calidad para el comportamiento del consumidor. El caso del aceite de oliva del Bajo Aragon
J Espejel, C Fandos, C Flavian
Economía Agraria y Recursos Naturales 7 (1380-2016-115391), 3-19, 2007
282007
Spanish air-cured ham with protected designation of origin (PDO) a study of intrinsic and extrinsic attributes influence on consumer satisfaction and loyalty
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Journal of International Food & Agribusiness Marketing 19 (4), 5-30, 2007
252007
Perceived quality as a antecedent for buying intention of the olive oil from Bajo Aragón with protected designation of origin
J Espejel, C Fandos
Esic Market, September-December, 231-251, 2008
23*2008
Una aplicación del enfoque multiatributo para un producto agroalimentario con Denominación de Origen Protegida: El Jamón de Teruel
J Espejel Blanco, C Fandos Herrera
Estudios sociales (Hermosillo, Son.) 17 (33), 135-161, 2009
142009
La generación de lealtad a un destino de turismo gastronómico como factor clave en el desarrollo rural
C Fandos-Herrera y José María Puyuelo-Arilla
Cuadernos aragoneses de economía 23 (1), 47-73, 2013
112013
Calidad percibida: factor clave en la satisfacción y lealtad del consumidor de aceite de oliva con DOP
J Espejel, C Fandos, C Flavian
XX Congreso anual de AEDEM, Decisiones basadas en el conocimiento y en el …, 2007
112007
Factores determinantes en el desarrollo de la lealtad a un destino turístico gastronómico
C Fandos-Herrera, PAJ Mª
Revista de desarrollo rural y cooperativismo agrario 2011 (14), 49-58, 2012
10*2012
El papel de la experiencia previa y la justicia interpersonal en el sistema de recuperación del servicio tras un fallo
O Aguilar, C Fandos
Revista Española de Investigación de Marketing ESIC 17 (2), 103-133, 2013
92013
Marketing estadístico: modelización estructural para investigaciones de mercados
J Espejel, C Fandos, B Burgos, G Palafox
Construyendo mejores empresas. Ensayos cortos sobre la práctica empresarial …, 2011
92011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20