Carmina Fandos Herrera
Carmina Fandos Herrera
Profesora Titular de Marketing, Universidad de Zaragoza
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Intrinsic and extrinsic quality attributes, loyalty and buying intention: an analysis for a PDO product
C Fandos, C. and Flavián
British Food Journal 108 ((8)), 646-662., 2006
3772006
Consumer satisfaction: A key factor of consumer loyalty and buying intention of a PDO food product
C Espejel, Joel., Fandos, Carmina., Flavian
British Food Journal 110 (Número 9), 865-881, 2008
201*2008
The role of intrinsic and extrinsic quality attributes on consumer behaviour for traditional food products
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Managing Service Quality: An International Journal, 2007
1422007
Turismo gastronómico: estrategias de marketing y experiencias de éxito
C Flavián Blanco, C Fandos Herrera
Turismo gastronómico, 0-0, 2011
111*2011
Consequences of consumer trust in PDO food products: the role of familiarity
CF Herrera, CF Blanco
Journal of Product & Brand Management, 2011
1052011
The influence of consumer involvement on quality signals perception
J Espejel, C Fandos, C Flavián
British Food Journal, 2009
682009
Wine marketing strategies in Spain
J Espejel, C Fandos
International Journal of Wine Business Research, 2009
562009
Gastronomy’s importance in the development of tourism destinations in the world
C Fandos-Herrera, J Blanco-Herranz, JM Puyuelo-Arilla
Global Report on Food Tourism, UNWTO 4 (1), 6-9, 2012
41*2012
The influence of consumer degree of knowledge on consumer behavior: the case of Spanish olive oil
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Journal of Food Products Marketing 15 (1), 15-37, 2008
412008
Antecedents of consumer commitment to a PDO wine: an empirical analysis of Spanish consumers
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Journal of wine research 22 (3), 205-225, 2011
402011
What may lead you to recommend and revisit a hotel after a service failure instead of complaining?
O Aguilar-Rojas, C Fandos-Herrera, C Flavián-Blanco
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2015
302015
Spanish air-cured ham with protected designation of origin (PDO) a study of intrinsic and extrinsic attributes influence on consumer satisfaction and loyalty
J Espejel, C Fandos, C Flavián
Journal of International Food & Agribusiness Marketing 19 (4), 5-30, 2007
272007
La importancia de las DOP como indicadores de calidad para el comportamiento del consumidor. El caso del aceite de oliva del Bajo Aragon
J Espejel, C Fandos, C Flavian
Economía Agraria y Recursos Naturales 7 (1380-2016-115391), 3-19, 2007
262007
Perceived quality as a antecedent for buying intention of the olive oil from Bajo Aragón with protected designation of origin
J Espejel, C Fandos
Esic Market, September-December, 231-251, 2008
25*2008
Una aplicación del enfoque multiatributo para un producto agroalimentario con Denominación de Origen Protegida: El Jamón de Teruel
J Espejel Blanco, C Fandos Herrera
Estudios sociales (Hermosillo, Son.) 17 (33), 135-161, 2009
162009
La generación de lealtad a un destino de turismo gastronómico como factor clave en el desarrollo rural
C Fandos-Herrera y José María Puyuelo-Arilla
Cuadernos aragoneses de economía 23 (1), 47-73, 2013
152013
Calidad percibida: factor clave en la satisfacción y lealtad del consumidor de aceite de oliva con DOP
J Espejel, C Fandos, C Flavian
XX Congreso anual de AEDEM, Decisiones basadas en el conocimiento y en el …, 2007
122007
Factores determinantes en el desarrollo de la lealtad a un destino turístico gastronómico
C Fandos-Herrera, PAJ Mª
Revista de desarrollo rural y cooperativismo agrario 2011 (14), 49-58, 2012
11*2012
Exploring the mediating role of trust in food products with protected designation of origin. The case of “Jamón de Teruel”
C Fandos-Herrera
Spanish Journal of Agricultural Research 14 (1), 15-24, 2016
9*2016
Las rutas del jamón en España como producto de turismo gastronómico. Análisis y perspectivas de futuro para el caso de Teruel
CF Herrera, CF Blanco, JMP Arilla
Turismo Gastronómico: Estrategias de marketing y experiencias de éxito, 221-254, 2011
92011
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20