Follow
Moni Pérez
Moni Pérez
Profesora de Marketing y Turismo, Universidad de Guanajuato
Verified email at ugto.mx
Title
Cited by
Cited by
Year
Downward price-based luxury brand line extension: effects on premium luxury buyer's perception and consequences on buying intention and brand loyalty
M Royo-Vela, MP Sánchez
European Research on Management and Business Economics 28 (3), 100198, 2022
132022
Digital marketing management applied to the tourism sector: vueling airlines case study
J Casanoves-Boix, M Pérez-Sánchez
Journal of Tourism and Heritage Research 4 (2), 9-30, 2021
32021
La importancia turística del valor universal excepcional de las ciudades patrimoniales de México
AR Lanuza, MP Sánchez, LP Aceves
TURYDES: Revista sobre Turismo y Desarrollo local sostenible 13 (29), 322-339, 2020
32020
THE STAGING OF TOURISM ACTIVITY IN THE CONTEXT OF COVID-19
BD Morales, MP Sánchez, AR Lanuza
Journal of Tourism and Heritage Research 5 (2), 306-321, 2022
22022
Impacto turístico del Valor Universal Excepcional de las ciudades patrimoniales de México: Tourism impact of the Outstanding Universal Value of the heritage cities of Mexico
AR Lanuza, MP Sánchez
Kalpana-Revista de Investigación, 30-49, 2021
22021
El lado cultural del patrimonio gastronómico Mexicano
MP Sánchez, WDC Mújica
México. Recuperado el, 0
2
LA PROMOCIÓN DIGITAL DEL CONSUMO SOSTENIBLE EN LA RELACIÓN G2C: Política urgente por el futuro.
M PÉREZ SÁNCHEZ, J CASANOVES BOIX, ANA CRUZ GARCÍA
Visual Review 13 (2), 2023
12023
PROMOTION OF A HERITAGE CITY BASED ON THE TOURIST'S STORYTELLING ON INSTAGRAM
MP Sánchez, JC Boix, RG Rodríguez
Journal of Tourism and Heritage Research 5 (4), 11-29, 2022
12022
Influencias de las culturas extranjeras en la cultura mexicana
NRR Moreno, MMG Sánchez, JMM Murillo, MP Sánchez
Jóvenes en la Ciencia 5 (1), 2019
12019
Turismo cultural y bienestar: temazcal en la ciudad de Guanajuato (México)
MIM Rocha, MP Sánchez, BD Morales
Hélices y anclas para el desarrollo local, 1003-1010, 2019
12019
THE IMPORTANCE OF THE BRAND IMAGE IN THE MAXIMIZATION OF EDUCATIONAL TOURISM FOR PRIVATE VOCATIONAL TRAINING STUDENTS IN SPAIN
JC Boix, MP Sánchez, CL López
Journal of Tourism and Heritage Research 6 (2), 233-248, 2023
2023
La promoción digital del consumo sostenible en la relación G2C: Política urgente por el futuro
MP Sánchez, JC Boix, AC García
VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review/Revista Internacional de …, 2023
2023
LA RELACIÓN ENTRE LA INCIDENCIA DELICTIVA Y LA OCUPACIÓN HOTELERA EN GUANAJUATO CIUDAD PATRIMONIO DE LA HUMANIDAD, UN ESTUDIO DE CASO.
G Ybarra Quintero, M Pérez Sánchez, A Ruiz Lanuza
Revista de Administraçãao da UNIMEP 19 (11), 2022
2022
Efectos del digital storytelling en la construcción de la experiencia de relación, un análisis multidimensional
JMB Maravilla, REL Mendoza, OOP Valdez, LAR Rivera, MP Sánchez
JÓVENES EN LA CIENCIA 16, 1-15, 2022
2022
Efectos del digital storytelling en la construcción de la experiencia de relación, un análisis multidimensional
MP SANCHEZ
Universidad de Guanajuato. Dirección de Apoyo a la Investigación y al Posgrado, 2022
2022
DIGITAL BRAND IDENTITY APPLIED TO THE TOURISM INDUSTRY: VUELING AIRLINES CASE STUDY
J Casanoves-Boix, M Pérez-Sánchez
Journal of Tourism and Heritage Research 5 (3), 120-140, 2022
2022
Downward price-based luxury brand line extension: effects on buying intention and brand loyalty
M Royo Vela, M Pérez Sánchez
2022
Downward price-based luxury brand line extension: effects on premium luxury buyer's perception and consequences on buying intention and brand loyalty
MP Sánchez, MR Vela
European Research on Management and Business Economics 28 (3), 61-70, 2022
2022
BRAND MANAGEMENT APPLIED TO HIGHER EDUCATION: CREATING LOVEMARKS IN PUBLIC IRISH UNIVERSITIES
J Casanoves-Boix, M Pérez-Sánchez, A Cruz-Garcia, M Murphy
INTED2021 Proceedings, 7431-7436, 2021
2021
DIGITAL STORYTELLING, CREATING BRAND COMMUNITY WITH HIGHER EDUCATION STUDENTS
M Pérez-Sánchez, J Casanoves-Boix, A Flores-Meza
INTED2021 Proceedings, 6611-6615, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20