Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot12 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Ranjay GulatiHarvard Business SchoolCorreu electrònic verificat a hbs.edu
- Kannan SrikanthAssoc Prof, Strategy, Ohio State UniversityCorreu electrònic verificat a osu.edu
- Bart VannesteAssociate Professor of Strategy, University College LondonCorreu electrònic verificat a ucl.ac.uk
- Harbir SinghThe Wharton School, University of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Markus ReitzigEndowed Chaired Professor of Strategic Management, University of ViennaCorreu electrònic verificat a univie.ac.at
- Gabriel G. RamirezProfessor of FinanceCorreu electrònic verificat a kennesaw.edu
- David WaldmanProfessor of ManagementCorreu electrònic verificat a asu.edu
- Tobias KretschmerProfessor of Management, LMU MunichCorreu electrònic verificat a lmu.de
- Marlo RaveendranAssociate Professor of Management, UC RiversideCorreu electrònic verificat a ucr.edu
- Yash Raj ShresthaUniversity of Lausanne, Applied AI LabCorreu electrònic verificat a unil.ch
- Nirmalya KumarLee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management UniversityCorreu electrònic verificat a smu.edu.sg
- Oliver AlexyTUM School of Management, Technische Universität MünchenCorreu electrònic verificat a tum.de
- Maurizio ZolloImperial College Business SchoolCorreu electrònic verificat a imperial.ac.uk
- Vivianna Fang HeUniversity of St. GallenCorreu electrònic verificat a unisg.ch
- michael tushmanProfessor, Harvard Business SchoolCorreu electrònic verificat a hbs.edu
- Prashant KaleProfessor Strategy Rice UniversityCorreu electrònic verificat a rice.edu
- Thorbjørn KnudsenProfessor of Strategic Organization, Frankfurt School of Finance and ManagementCorreu electrònic verificat a fs.de
- Eucman Leenanyang technological universityCorreu electrònic verificat a london.edu
- Georg von KroghProfessor, ETH ZurichCorreu electrònic verificat a ethz.ch
- Özgecan KoçakOrganization & Management, Goizueta Business School, Emory UniversityCorreu electrònic verificat a emory.edu