Seguir
Dra. María Eugenia Martínez-Sánchez
Dra. María Eugenia Martínez-Sánchez
Marketing Professor, Esic Business & Marketing School
Dirección de correo verificada de esic.edu
Título
Citado por
Citado por
Año
Analysis of the social media strategy of audio-visual OTTs in Spain: The case study of Netflix, HBO and Amazon Prime during the implementation of Disney+
ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans, JB Díaz
Technological Forecasting and Social Change 173, 121178, 2021
392021
Valores percibidos en la publicidad de alimentos por jóvenes con y sin trastornos de la conducta alimentaria
L Mas-Manchón, Á Rodríguez-Bravo, N Montoya-Vilar, ...
Salud colectiva 11, 423-444, 2015
342015
The Implementation of new technologies in internal communication: A study of the main platforms and applications
ME Martínez Sánchez, J Villoro Armengol
Journal of Promotion Management 27 (6), 788-811, 2021
122021
The Spanish tourism sector: digital transformation and total factor productivity
APM Pérez, ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans
Cuadernos de economía 45 (127), 140-155, 2022
72022
From Twitter to Instagram: evolution in the use of social networks in political communication. The case of the elections of the autonomous community of Madrid 2021
J Bustos Díaz, ME Martínez-Sánchez, L Martin-Vicario, R Nicolas-Sans
Observatorio (OBS*). 2023; 17 (1): 38-57, 2023
62023
Color at the point of sale: Psychological and communicative implications
ME Martínez‐Sánchez, R Nicolas‐Sans, J Villoro Armengol, ...
Journal of Consumer Behaviour 22 (4), 1000-1015, 2023
32023
Competitiveness and the impact of tourism in the global era on the museums of Barcelona city
AM Pérez, MEM Sánchez, RG Díaz
Journal of Tourism and Heritage Research 3 (1), 44-66, 2020
32020
Economía del conocimiento: Tecnología y exclusión social
APM Pérez, MEM Sánchez
European Journal of Applied Business and Management 5 (3), 2019
32019
Mobile applications for weight-loss in the Spanish-speaking market: Usability and engagement
L Martin-Vicario, JB Díaz, ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans
Obesity Medicine 41, 100499, 2023
12023
Factors influencing perceived usefulness of a branded weight-loss app
L Martin-Vicario, ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans
British Food Journal 126 (4), 1725-1742, 2024
2024
The Impact of Personal Space Occupation on the Effectiveness of Communication and the Psychological State of the Consumer at the Point of Sale
ME Martínez-Sánchez, JB Díaz, R Nicolas-Sans
Tripodos 54, 2023
2023
La polarización política: Análisis del discurso político de Pablo Iglesias en su fase inicial
JB Díaz, LM Vicario, RN Sans, MEM Sánchez
La comunicación en un contexto convulso, 286-302, 2023
2023
Censura y Redes Sociales: El caso de Zahara
ME Martínez-Sánchez, LM Vicario, R Nicolas-Sans
VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review/Revista Internacional de …, 2022
2022
Combating misinformation in times of COVID-19: A comparison of the social network strategies of the Spanish government and the autonomous communities
R Nicolas-Sans, JB Díaz, ME Martínez-Sánchez, L Martin-Vicario
First Monday, 2022
2022
La reputación corporativa y sus dimensiones como sistemas de gestión estratégica
ME Martínez-Sánchez
Dimensión Empresarial 20 (3), 2022
2022
Nuevos escenarios comunicatvos en la comunicación institucional
JB Díaz, RN Sans, MEM Sánchez, LM Vicario
Marketing y comunicación en ética empresarial. XXIX edición del Congreso …, 2022
2022
La comunicación en el punto de venta como herramienta de estrategia corporativa
MEM Sánchez, RN Sans, JB Díaz
¿ Comunicar es informar?, 271-280, 2022
2022
El marketing nutricional en los" packaging" de cereales: aplicación en marcas de fabricante y distribuidor en España
NL Méndez, MEM Sánchez
Narrativas y usuarios de la sociedad transmedia, 575-593, 2022
2022
Transformando el consumo y las audiencias: la televisión del siglo XXI
MEM Sánchez, JV Armengol, RN Sans, JB Díaz
Redes sociales en tiempos de la COVID-19: narrativas, bulos, algoritmos y …, 2022
2022
Las plataformas de streaming musical y su influencia en redes sociales: estudio comparativo Spotify y Amazon Music en España
ME Martínez-Sánchez, JB Díaz, R Nicolás-Sans
Doxa Comunicación. Revista Interdisciplinar de Estudios de Comunicación y …, 2022
2022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20