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Dra. María Eugenia Martínez-Sánchez
Dra. María Eugenia Martínez-Sánchez
Marketing Professor, Esic Business & Marketing School
Dirección de correo verificada de esic.edu
Título
Citado por
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Año
Valores percibidos en la publicidad de alimentos por jóvenes con y sin trastornos de la conducta alimentaria
L Mas-Manchón, Á Rodríguez-Bravo, N Montoya-Vilar, ...
Salud colectiva 11, 423-444, 2015
342015
Analysis of the social media strategy of audio-visual OTTs in Spain: The case study of Netflix, HBO and Amazon Prime during the implementation of Disney+
ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans, JB Díaz
Technological Forecasting and Social Change 173, 121178, 2021
332021
The Implementation of new technologies in internal communication: A study of the main platforms and applications
ME Martínez Sánchez, J Villoro Armengol
Journal of Promotion Management 27 (6), 788-811, 2021
112021
From Twitter to Instagram: evolution in the use of social networks in political communication. The case of the elections of the autonomous community of Madrid 2021.
J Bustos Díaz, ME Martínez-Sánchez, L Martin-Vicario, R Nicolas-Sans
Observatorio (OBS*) 17 (1), 2023
52023
The Spanish tourism sector: digital transformation and total factor productivity
APM Pérez, ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans
Cuadernos de economía 45 (127), 140-155, 2022
52022
Color at the point of sale: Psychological and communicative implications
ME Martínez‐Sánchez, R Nicolas‐Sans, J Villoro Armengol, ...
Journal of Consumer Behaviour 22 (4), 1000-1015, 2023
32023
Economía del conocimiento: Tecnología y exclusión social
APM Pérez, MEM Sánchez
European Journal of Applied Business and Management 5 (3), 2019
32019
Competitiveness and the impact of tourism in the global era on the museums of Barcelona city
AM Pérez, MEM Sánchez, RG Díaz
Journal of Tourism and Heritage Research 3 (1), 44-66, 2020
22020
Mobile applications for weight-loss in the Spanish-speaking market: Usability and engagement
L Martin-Vicario, JB Díaz, ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans
Obesity Medicine 41, 100499, 2023
12023
Factors influencing perceived usefulness of a branded weight-loss app
L Martin-Vicario, ME Martínez-Sánchez, R Nicolas-Sans
British Food Journal, 2024
2024
The Impact of Personal Space Occupation on the Effectiveness of Communication and the Psychological State of the Consumer at the Point of Sale
ME Martínez-Sánchez, JB Díaz, R Nicolas-Sans
Tripodos 54, 2023
2023
La polarización política: Análisis del discurso político de Pablo Iglesias en su fase inicial
JB Díaz, LM Vicario, RN Sans, MEM Sánchez
La comunicación en un contexto convulso, 286-302, 2023
2023
Las plataformas de streaming musical y su influencia en redes sociales: estudio comparativo Spotify y Amazon Music en España
ME Martínez-Sánchez, J Bustos-Díaz, R Nicolás-Sans
Doxa comunicación, 2023
2023
Censura y Redes Sociales: El caso de Zahara
ME Martínez-Sánchez, LM Vicario, R Nicolas-Sans
VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review/Revista Internacional de …, 2022
2022
Combating misinformation in times of COVID-19: A comparison of the social network strategies of the Spanish government and the autonomous communities
R Nicolas-Sans, JB Díaz, ME Martínez-Sánchez, L Martin-Vicario
First Monday, 2022
2022
La reputación corporativa y sus dimensiones como sistemas de gestión estratégica
ME Martínez-Sánchez
Dimensión Empresarial 20 (3), 2022
2022
Nuevos escenarios comunicatvos en la comunicación institucional
JB Díaz, RN Sans, MEM Sánchez, LM Vicario
Marketing y comunicación en ética empresarial. XXIX edición del Congreso …, 2022
2022
La comunicación en el punto de venta como herramienta de estrategia corporativa
MEM Sánchez, RN Sans, JB Díaz
¿ Comunicar es informar?, 271-280, 2022
2022
El marketing nutricional en los" packaging" de cereales: aplicación en marcas de fabricante y distribuidor en España
NL Méndez, MEM Sánchez
Narrativas y usuarios de la sociedad transmedia, 575-593, 2022
2022
Transformando el consumo y las audiencias: la televisión del siglo XXI
MEM Sánchez, JV Armengol, RN Sans, JB Díaz
Redes sociales en tiempos de la COVID-19: narrativas, bulos, algoritmos y …, 2022
2022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20