Follow
Josep-Llorenç Cruz Díaz
Josep-Llorenç Cruz Díaz
Profesor de Informàtica, Universitat Politècnica de Catalunya
Verified email at ac.upc.edu
Title
Cited by
Cited by
Year
Multiple-banked register file architectures
JL Cruz, A González, M Valero, NP Topham
Proceedings of the 27th annual international symposium on Computer …, 2000
3862000
Developing non-technical skills in a technical course
D López, F Sánchez, JL Cruz, A Fernández
2007 37th Annual Frontiers In Education Conference-Global Engineering …, 2007
292007
The social and environmental impact of engineering solutions: from the lab to the real world
D Franquesa, JL Cruz, C Alvarez, F Sánchez, A Fernandez, D López
International Journal of Engineering Education 26 (5), 1144, 2010
282010
A take-home exam to assess professional skills
D López, JL Cruz, F Sánchez, A Fernández
2011 Frontiers in Education Conference (FIE), F1C-1-F1C-6, 2011
252011
Cómo diseñar una asignatura del EEES: de los objetivos formativos a la metodología y los contenidos
F Sánchez, JL Cruz, A Fernández, D López
Actas de las XII Jornadas de Enseñanza Universitaria de la Informática, JENUI, 2006
192006
Evaluación de competencias transversales mediante un examen no presencial
JL Cruz Díaz, D López Álvarez, F Sánchez Carracedo, ...
Docència Universitària i Innovació: V congrés internacional: el canvi en la …, 2008
152008
Pautas de actividad física y salud en una muestra universitaria
E Corbella, J Cruz, S Edo, JM Queraltó
Modificación de conducta y psicología de la salud (VI Jornadas), 519-528, 1988
131988
L., Gonzalez, A., Valero, M. et. al.,” Multiple–Banked Register File Architecture”
J Cruz
Proceedings 27th International Symposium on Computer Architecture, 316-325, 2000
122000
Work in progress-achieving the ABET professional skills using solidarity projects
J Alonso, D López, JL Cruz, C Álvarez, D Jiménez-González, ...
2008 38th Annual Frontiers in Education Conference, F1E-9-F1E-10, 2008
112008
Cómo formar Ingenieros en Informática en la competencia Sostenibilidad y Compromiso Social
D Franquesa, JL Cruz Díaz, C Álvarez Martínez, F Sánchez Carracedo, ...
IEEE, Sociedade de Educaçao: Capítulos Espanhol e Portugues, 2011
102011
Errata on" Measuring Experimental Error in Microprocessor Simulation"
R Desikan, D Burger, SW Keckler, L Cruz, F Latorre, A González, ...
ACM SIGARCH Computer Architecture News 30 (1), 2-4, 2002
92002
Evaluación formativa usando exámenes no presenciales
D López, F Sánchez-Carracedo, JL Cruz, A Fernández
Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática (AENUI), 2012
82012
Exámenes no presenciales
D López Álvarez, F Sánchez Carracedo, JL Cruz Díaz, ...
ReVisión 5 (2), 30-38, 2012
52012
Cómo formar ingenieros en informática en la competencia sostenibilidad y compromiso social
C Alvarez, J Cruz, A Fernandez, D Franquesa, D Lopez, F Sanchez
IEEE, Sociedade de Educaçao: Capítulos Espanhol e Portugues, 2011
12011
Desde los objetivos formativos hasta la metodología y los contenidos: ejemplo de diseño de una asignatura del EEES
F Sánchez, JL Cruz, A Fernández, D López
CIDUI2006, 0
1
Evaluación formativa usando exámenes no presenciales
D López Álvarez, F Sánchez Carracedo, JL Cruz Díaz, ...
Actas: XVIII Jornadas de Enseñanza Universitaria sobre Informática: Ciudad …, 2012
2012
Analysis of FinFET technology on memories
E Amat, A Asenov, R Canal, B Cheng, JL Cruz, Z Jakšić, M Miranda, ...
2012 IEEE 18th International On-Line Testing Symposium (IOLTS), 169-169, 2012
2012
Introducció als computadors (A): col· lecció de problemes
J Cruz, V Muntés, J Navarro, O Palomar, F Sanchez, M Sole
Centre de Publicacions del Campus Nord SCCL (CPET), 2011
2011
Mamá, de mayor quiero ser ingeniero/a en informática
D López Álvarez, JL Cruz Díaz, C Álvarez Martínez, A Fernández Jiménez, ...
XVI Jornadas de Enseñanza Universitaria de la Informática, 103-110, 2010
2010
Mamá, de mayor quiero ser ingeniero/a en informática
D López, JL Cruz, C Álvarez, A Fernández, F Sánchez-Carracedo
Asociación de Enseñantes Universitarios de la Informática (AENUI), 2010
2010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20