Follow
LLUIS MAS MANCHON
LLUIS MAS MANCHON
Advertising, (Sound) Branding, and PR & Digital media, Universitat Pompeu Fabra
Verified email at upf.edu
Title
Cited by
Cited by
Year
Estructura del discurso televisivo: hacia una teoría de los géneros
LM Manchón
Cuadernos. info, 77-90, 2011
322011
Valores percibidos en la publicidad de alimentos por jóvenes con y sin trastornos de la conducta alimentaria
L Mas-Manchón, Á Rodríguez-Bravo, N Montoya-Vilar, ...
Salud colectiva 11, 423-444, 2015
292015
The Classroom Is the Newsroom: CNA: A Wire Service Journalism Training Model to Bridge the Theory Versus Practice Dichotomy
CD Tulloch, L Mas i Manchon
Journalism & Mass Communication Educator 73 (1), 37-49, 2018
232018
Estructura de los tweets políticos durante las campañas electorales de 2015 y 2016 en España
F Guerrero-Solé, L Mas-Manchó
El profesional de la información (EPI) 26 (5), 805-815, 2017
20*2017
The use of hashtags as a political branding strategy
LM Manchón, F Guerrero-Solé
Revista internacional de relaciones públicas 9 (17), 5-24, 2019
162019
Medición y evaluación de valores en contenidos audiovisuales desde un abordaje interdisciplinar
ÁR Bravo, NM Vilar, LM Manchón, FM Morante, EL Da Silva, G Martins, ...
Prisma Social, 158-204, 2013
162013
Modelo superestructural de la noticia en Televisión
LM Manchón
Estudios sobre el mensaje periodístico 17 (1), 95-116, 2011
162011
Tay is you: The attribution of responsibility in the algorithmic culture
S Suárez-Gonzalo, L Mas Manchón, F Guerrero Solé
Observatorio (OBS*). 2019; 13 (2):[14] p., 2019
142019
The sound of music or the history of Trump and Clinton family singers: Music branding as communication strategy in 2016 presidential campaign
L Mas, MR Collell, J Xifra
American Behavioral Scientist 61 (6), 584-599, 2017
132017
The impact of the sonic logo’s acoustic features on orienting responses, emotions and brand personality transmission
L Mas, P Bolls, E Rodero, M Barreda-Ángeles, A Churchill
Journal of Product & Brand Management, 2020
92020
The effects of paracrisis origin and response strategy on Facebook audience’s perceived organisational reputation and behavioural intentions
SV Honisch, L Más Manchón
Corporate Reputation Review 23 (3), 133-144, 2020
92020
Participation of patients with type 2 diabetes in online support groups is correlated to lower levels of diabetes self-management
N Herrero, F Guerrero-Solé, L Mas-Manchón
Journal of Diabetes Science and Technology 15 (1), 121-126, 2021
82021
Rational vs emotional content in mobile advertising
LM Manchon, FM Morante, J Castellà-Mate
Pensar la Publicidad 8 (2), 257, 2014
82014
Caracterización prosódica del foco de tema y rema en las noticias
L Mas
CÍRCULO de Linguística Aplicada a la Comunicación 59, 35, 2014
82014
The influence of prosody on politicians' credibility.
E Rodero, L Mas, M Blanco
Journal of Applied Linguistics & Professional Practice 11 (1), 2014
82014
Sonic logos: An Experimental Design on Sound Features and Brand Personality.
LM Manchón
Disertaciones: Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social 12 (2 …, 2019
72019
Usability tests for personalised subtitles
LM Manchón, P Orero
Translation Spaces 7 (2), 263-284, 2018
72018
Values perception in food commercials with dietary strategies
LM Manchón, ÀR Bravo, NM Vilar, LFM Morante, EL Da Silva, ...
Prisma Social: revista de investigación social, 29-59, 2016
72016
Inventario de palabras clave temáticas para la clasificación automática de noticias de televisión
ÁR Bravo, LM Manchón
Anales de documentación 14 (2), 2011
72011
El impacto de la ultraderecha en Twitter durante las elecciones españolas de 2019
F Guerrero-Solé, L Mas-Manchón, T Aira
Cuadernos. info, 223-245, 2022
62022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20