Building successful partnerships between teaching assistants and teachers: Which interpersonal factors matter? A Jardí, R Webster, C Petrenas, I Puigdellívol Teaching and Teacher Education 109, 103523, 2022 | 37 | 2022 |
Teacher assistants’ roles in Catalan classrooms: promoting fair and inclusion-oriented support for all A Jardí, I Puigdellívol, C Petreñas https://www.tandfonline.com/eprint/fBRaw6ysfSh2WhiHAHcE/full, 2018 | 19 | 2018 |
Intersección escuela-universidad: un espacio híbrido de colaboración para fortalecer la formación inicial y el desarrollo profesional docente SA Tenorio Eitel, A Jardi Ferré, I Puigdellívol Aguadé, N Ibañez Salgado Perspectiva educacional 59 (2), 88-110, 2020 | 13 | 2020 |
The role of teaching assistants in managing behaviour in inclusive Catalan schools A Jardí, I Puigdellívol, C Petreñas, D Sabando European Journal of Special Needs Education 36 (2), 265-277, 2021 | 9 | 2021 |
Do educational support policies always favour overcoming inequalities? The situation in Spain C Petreñas, I Puigdellívol, A Jardí Disability & Society 36 (8), 1308-1331, 2021 | 8 | 2021 |
Educational support in an Expanded Learning Time initiative: Optimizing its components to promote inclusive education A Jardí, EO Acquah, MA Ianos, I Puigdellívol European Educational Research Journal 21 (5), 732-755, 2022 | 7 | 2022 |
Estrategias de apoyo en la escuela inclusiva: Una visión interactiva y comunitaria EC García, EC Paret, GG Zepeda, AJ Ferre, ML Costa, NP Soto, ... Grao, 2019 | 7* | 2019 |
This is an electronic reprint of the original article. This reprint may differ from the original in pagination and typographic detail. M Ruggenthaler, M Penz, R van Leeuwen J. Phys.: Condens. Matter 27, 203202, 2015 | 6* | 2015 |
La organización del apoyo como tarea compartida DS Rojas, A Jardí Estrategias de apoyo en la escuela inclusiva: una visión interactiva y …, 2019 | 4 | 2019 |
La importància del rol del personal no docent de suport per a un sistema educatiu inclusiu A Jardí, S Gil-Fraca, M Fucho, M Burillo Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 103-112, 2019 | 2 | 2019 |
L’abordatge de conductes disruptives des d’una perspectiva inclusiva A Jardí, B Siles, A Suñer, A Vila Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 25-37, 2021 | 1 | 2021 |
Improvement in the quality of feedback as an indication of the development of evaluative judgement E Cano García, A Jardí Ferré, L Lluch Molins, L Martins Gironelli Assessment & Evaluation in Higher Education, 1-14, 2024 | | 2024 |
Fonaments de metodologies en el marc de la recerca educativa. Metodologia qualitativa A Jardí Ferré, MA Ianos | | 2024 |
Fonaments de metodologies en el marc de la recerca educativa. Metodologia quantitativa MA Ianos, A Jardí Ferré | | 2024 |
La implementación de una metodología y evaluación basada en el Diseño Universal del Aprendizaje (DUA) MA Ianos, UH Castillo, C Sansó, F Senar, A Jardí, A Huguet, J Janés, ... Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023 | | 2023 |
Explicación de la secuencia didáctica desarrollada en Moodle en el marco del proyecto “Análisis de los efectos de la provisión de feedback soportado por tecnologías digitales … L Lluch, E Cano García, A Jardí, L Martins | | 2023 |
The promotion of self-regulation of children's behaviour, an unresolved issue in initial teacher education in Catalonia (Spain) A Jardí Ferré, C Petreñas, E Cano García, L Pons-Seguí Elsevier, 2023 | | 2023 |
La implementación de una metodología y evaluación basada en el Diseño Universal del Aprendizaje (DUA). El caso de una universidad catalana MA Ianos, Ú Hinostroza Castillo, C Sansó Galiay, F Senar Morera, ... CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2023 | | 2023 |
Teachers’ digital competencies, training and needs for fostering inclusion in the classroom E Del Pupo, E Acquah, A Bengs, A Jardí Computers & Education, 2023 | | 2023 |
La resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals com a mesura de suport universal en l’educació superior (subtítols en ANGLÈS) C Petreñas, C Sansó Galiay, MA Ianos, Ú Hinostroza Castillo, J Ubalde, ... Unitat d'Audiovisuals de la Universitat de Lleida, 2023 | | 2023 |