Seguir
Andrea Jardí
Andrea Jardí
Investigadora predoctoral, Universitat de Barcelona
Dirección de correo verificada de ub.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Building successful partnerships between teaching assistants and teachers: Which interpersonal factors matter?
A Jardí, R Webster, C Petrenas, I Puigdellívol
Teaching and Teacher Education 109, 103523, 2022
362022
Teacher assistants’ roles in Catalan classrooms: promoting fair and inclusion-oriented support for all
A Jardí, I Puigdellívol, C Petreñas
https://www.tandfonline.com/eprint/fBRaw6ysfSh2WhiHAHcE/full, 2018
192018
Intersección escuela-universidad: un espacio híbrido de colaboración para fortalecer la formación inicial y el desarrollo profesional docente
SA Tenorio Eitel, A Jardi Ferré, I Puigdellívol Aguadé, N Ibañez Salgado
Perspectiva educacional 59 (2), 88-110, 2020
132020
The role of teaching assistants in managing behaviour in inclusive Catalan schools
A Jardí, I Puigdellívol, C Petreñas, D Sabando
European Journal of Special Needs Education 36 (2), 265-277, 2021
92021
Do educational support policies always favour overcoming inequalities? The situation in Spain
C Petreñas, I Puigdellívol, A Jardí
Disability & Society 36 (8), 1308-1331, 2021
82021
Educational support in an Expanded Learning Time initiative: Optimizing its components to promote inclusive education
A Jardí, EO Acquah, MA Ianos, I Puigdellívol
European Educational Research Journal 21 (5), 732-755, 2022
72022
Estrategias de apoyo en la escuela inclusiva: Una visión interactiva y comunitaria
EC García, EC Paret, GG Zepeda, AJ Ferre, ML Costa, NP Soto, ...
Grao, 2019
7*2019
This is an electronic reprint of the original article. This reprint may differ from the original in pagination and typographic detail.
M Ruggenthaler, M Penz, R van Leeuwen
J. Phys.: Condens. Matter 27, 203202, 2015
6*2015
La organización del apoyo como tarea compartida
DS Rojas, A Jardí
Estrategias de apoyo en la escuela inclusiva: una visión interactiva y …, 2019
42019
La importància del rol del personal no docent de suport per a un sistema educatiu inclusiu
A Jardí, S Gil-Fraca, M Fucho, M Burillo
Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 103-112, 2019
22019
L’abordatge de conductes disruptives des d’una perspectiva inclusiva
A Jardí, B Siles, A Suñer, A Vila
Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 25-37, 2021
12021
Improvement in the quality of feedback as an indication of the development of evaluative judgement
E Cano García, A Jardí Ferré, L Lluch Molins, L Martins Gironelli
Assessment & Evaluation in Higher Education, 1-14, 2024
2024
Fonaments de metodologies en el marc de la recerca educativa. Metodologia qualitativa
A Jardí Ferré, MA Ianos
2024
Fonaments de metodologies en el marc de la recerca educativa. Metodologia quantitativa
MA Ianos, A Jardí Ferré
2024
La implementación de una metodología y evaluación basada en el Diseño Universal del Aprendizaje (DUA)
MA Ianos, UH Castillo, C Sansó, F Senar, A Jardí, A Huguet, J Janés, ...
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
2023
Explicación de la secuencia didáctica desarrollada en Moodle en el marco del proyecto “Análisis de los efectos de la provisión de feedback soportado por tecnologías digitales …
L Lluch, E Cano García, A Jardí, L Martins
2023
The promotion of self-regulation of children's behaviour, an unresolved issue in initial teacher education in Catalonia (Spain)
A Jardí Ferré, C Petreñas, E Cano García, L Pons-Seguí
Elsevier, 2023
2023
La implementación de una metodología y evaluación basada en el Diseño Universal del Aprendizaje (DUA). El caso de una universidad catalana
MA Ianos, Ú Hinostroza Castillo, C Sansó Galiay, F Senar Morera, ...
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2023
2023
Teachers’ digital competencies, training and needs for fostering inclusion in the classroom
E Del Pupo, E Acquah, A Bengs, A Jardí
Computers & Education, 2023
2023
La resolució de casos i la intervenció directa en contextos reals com a mesura de suport universal en l’educació superior (subtítols en ANGLÈS)
C Petreñas, C Sansó Galiay, MA Ianos, Ú Hinostroza Castillo, J Ubalde, ...
Unitat d'Audiovisuals de la Universitat de Lleida, 2023
2023
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20